علی لهراسبی: زمانی مرا مافیای تیتراژخوانی می‌دانستند

به گزارش افکارنیوز، وی افزود: خواندن تیتراژ سریال کلبه سپید از جایی نشأت گرفت که یک تهیه‌کننده، ماکت اثری را که به تلویزیون ارائه داده بودم را شنید و پس از آن با من تماس گرفت و درخواست کرد تیتراژ سریالش را بخوانم.

لهراسبی با اشاره به تیتراژ دریایی‌ها اظهار داشت: من با تیتراژ سریال دریایی‌ها در سال ۱۳۸۲ معروف شدم و این اثر نخستین کار جدی من به شمار می‌رود. در سال ۱۳۸۶ و پس از نخستین کنسرتی که در تهران برگزار کردم، دوباره نزد محمدرضا صادقی برای شرکت در کلاس‌های آواز او رفتم.

وی با اشاره به انتخاب‌های یک کارگردان برای حضور یک خواننده در تیتراژ سریالش، ‌ گفت: اینکه یک کارگردان برای انتخاب خواننده برای تیتراژ سریالش به سراغ کسانی چون علی لهراسبی و احسان خواجه امیری که تجربه دارند بروند، هنر نیست بلکه هنر این است که آن شخص برای اثرش به سراغ خواننده‌ای برود که تجربه چندانی ندارد.

خواننده دلنوازان با اشاره به دلایل حضور نیافتن خود در تلویزیون، طی چند سال گفت: من کار خود را با تلویزیون آغاز کردم اما مقطعی که من تیتراژ می‌خواندم، صحبت‌های بسیاری از مافیای تیتراژ مطرح شد و اینکه هر شبکه‌ای باز می‌شود علی لهراسبی در آن حضور دارد.

وی افزود: به دلیل مباحثمطرح شده در این خصوص چند سالی به تلویزیون نیامدم که البته دلایل دیگری برای حضور در ساعت ۲۵ این است که در این برنامه برای پخش موسیقی، ویدئو کلیپ ساخته می‌شود در حالی که در بسیاری از برنامه‌های دیگر تلویزیونی خواننده پلی بک می‌خواند.

وی با اشاره به پیله‌های پرواز گفت: پیله‌های پرواز فرمت تیتراژهای تلویزیونی تغییر کرد و پس از آن موفقیت‌های زیادی کسب کردم.

لهراسبی با اشاره به تیتراژ فاصله‌ها گفت: در فاصله‌ها سه عشق وجود داشت که اولین آن عشق غلط آن پسر به دختر بود، دومین آن عشق قدیمی و سومین عشق، عشق پدر به پسر بود که فاصله‌ها در واقع نوشته عشق پدر به پسر است که این تیتراژ علاوه بر مربوط بودن به سریال، از هویت مستقلی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: بزودی کنسرتی را با عنوان کنسرت خاص برای آدم‌های خاص که در واقع نوعی شب شعر موزیکال همراه با اجرای بسیاری از قطعه‌های عاشقانه با گیتار است، را برای مخاطبان اورجینال خودم برگزار می‌کنم.

پس از برگزاری دومین مرحله نظرسنجی تیتراژهای ماندگار در ساعت ۲۵ به ترتیب، ۸ تیتراژ نیز بیشترین آرای مردمی را به خود اختصاص دادند:

۱ - دختران حوا با صدای حمید عسگری

۲ - آسمان همیشه ابری نیست محسن یگانه

۳ - نابرده رنج احسان خواجه امیری

۴ - ارمغان تاریکی محمد اصفهانی

۵ - فاصله‌ها علی لهراسبی

۶ - شهر باران محمد علیزاده

۷ - پشت صحنه محسن چاووشی و فرزاد فرزین

۸-ماه عسل مهدی یراحی.