لوک خوش‌شانس در جمع اهالی " کوی نشاط "

به گزارش افکارنیوز، امیرعباس اشرف، مسئول دفتر طنز رادیو ایران در این باره به خبرنگار مهر گفت: فردا لوک خوش شانس به " کوی نشاط " می‌آید و با " اقبال خوش شانس " که فردی بدشانس در " کوی نشاط " است روبرو می‌شود؛ این تقابلِ بدشانسی و خوش شانسی باعثایجاد موقعیتی طنز در این نمایش می‌شود.

وی افزود: نقش " لوک " را بهنام قربانی و " اقبال خوش شانس " را اردشیر منظم ایفا می‌کنند و نویسنده آن شاهرخ باقری نژاد است.

اشرف ادامه داد: برنامه " کوی نشاط " همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در بخش دیگر خود نمایش " آقای شهروندی " را با هنرمندی تورج نصر و موضوع معضلات مدارس اجاره‌ای تقدیم شنوندگان می‌کند. نمایش طنز قیمت‌های بالای اجاره مسکن، قصه گویی پسر شجاع با موضوع ساخت و ساز ورزشگاه‌ها و نگرانی‌های شغلی کارمندان از بخش‌های شنیدنی این برنامه است.

مسئول دفتر طنز رادیو ایران یادآور شد: گروه موسیقی برنامه " کوی نشاط " علاوه بر نقیضه‌ها و ترانه‌های طنز، سرود " دلیران وطن " به خوانندگی رامین جوادپور را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترانه " فصل پاییز " را همزمان با آغاز این فصل برای پخش در برنامه این هفته تهیه و تولید کرده است.

" کوی نشاط " به سردبیری و تهیه کنندگی امیر عباس اشرف، کارگردانی محمود صابری، نویسندگی شاهرخ باقری نژاد، عباس محبی و زهرا ادراکی، آهنگسازی مجتبی تیموری و صدابرداری علیرضا آزادگان مهر، فردا پنجشنبه چهارم مهرماه ۱۳۹۲، از ساعت ۹ صبح به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.