پیمان معادی همبازی رابرت دنیرو شد

به گزارش افکارنیوز، پیمان معادی که با ایفای نقش در فیلم " جدایی " به کارگردانی اصغر فرهادی و به همراه موفقیت‌های متعدد کسب شده توسط این فیلم سینمایی و در نهایت دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان در مقام بازیگر در سطح جهانی معرفی شد، قرار است در سریال " Criminal Justice " به کارگردانی استیون زایلیان به ایفای نقش بپردازد. ریچارد پرایس نویسنده این سریال است.

پیش از این جیمز گاندولفینی ستاره سریال معروف " Sopranos " در این نمایش به ایفای نقش می‌پرداخت که پس از مرگ ناگهانی این بازیگر، رابرت دنیرو بازیگر برنده اسکار و مطرح سینمای جهان ایفای نقش در سریال " Criminal Justice " را عهده‌دار شد.

دنیرو در این مجموعه نقش وکیلی به نام " جک استون " را ایفا می کند که پرونده مرد پاکستانی جوانی را با بازی " ریز احمد " برای دفاع قبول می‌کند که متهم به قتل زن جوانی است. بیل کمپ و پورنا جاگاناتان از دیگر بازیگرانی هستند که به همراه پیمان معادی در سریال " Criminal Justice " به ایفای نقش می‌پردازند.

پیمان معادی بازی در فیلم "درباره الی" و "ملبورن" و کارگردانی فیلم سینمایی "برف روی کاجها" را در کارنامه کاری خود دارد. رابرت دنیرو بازیگر مطرح و توانای سینمای جهان که دریافت جایزه اسکار را در کارنامه کاری خود دارد در فیلمهای مطرحی چون "راننده تاکسی"، "گاو خشمگین"، "شکارچی گوزن"، "پدرخوانده" و "مخمصه" به ایفای نقش پرداخته است.