پخش مسابقه فوتبال «عموهای فیتیله‌ای»

به گزارشافکارنیوز،محمد مسلمی، کارگردان و بازیگر برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» گفت: هر هفته عموهای فیتیله‌ای با نمایش‌های مختلفی دوست دارند تا لبخند را بر لبان کودکان ایران زمین بنشانند و لحظات خوبی را در کنار پدر و مادرها برایشان رقم بزنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته کودک قرار داریم و روز جمعه نیز به نام کودک و رسانه نام گذاری شده، قصد داریم کودکان و بزرگترها را از طریق تلویزیون با حقوق کودکان آشنا کنیم.

این کارگردان تصریح کرد: در این برنامه نمایش سرخ پوست‌ها، نمایش مکتب‌خانه، نمایش سربازی و یک اُپِرت جدید که شامل فیلم و موسیقی های تدوین شده از موضوعات مختلف است را به مدت ۱۰ دقیقه در برنامه خواهیم داشت. طبق قولمان این هفته هم به آموزش دو حرف از حروف الفبا می پردازیم.

وی ادامه داد: عموهای فیتیله ای هر هفته در بخش فیتیله محبت به سراغ کودکانی می‌روند که شاید بیشتر از سایر کودکان نیازمند محبت و توجه هستند. این هفته عموها به دیدن کودکان ایتام «گلستان علی» در مشهد مقدس رفته‌اند و با این کودکان مسابقه فوتبال برگزار کرده‌اند.

وی گفت: گروه فیتیله ای ها این هفته به شهر اردبیل سفر کرده و گزارشی از آداب و رسوم این شهر و مردم خونگرم آن تهیه کرده و در برنامه پخش خواهند کرد.

مسلمی افزود: در فواصل پخش برنامه بچه هایی که در استودیو حضور دارند به شعارهایی در مورد حق و حقوق کودکان از زبان خودشان صحبت خواهند کرد و در پایان برنامه همه شعری درباره ی صلح در دنیا ارائه خواهند داد.

برنامه فیتیله، جمعه تعطیله کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دوست که جمعه ها از ساعت ۱۴:۲۰ روی آنتن تلویزیون میرود، علیرضا آقایی تهیهکنندگی این برنامه را بر عهده دارد.