" سالار " دیگر به محرم نمی‌رسد

به گزارش افکارنیوز، محمدعلی اسلامی در این زمینه گفت: فیلمنامه سریال ما آماده است اما اتفاق تازه‌ای برای کارمان نیفتاده است در نتیجه سریال دیگر به محرم نمی‌رسد. منتها در تلاشیم با فراهم شدن شرایط ساخت سریال را آغاز کنیم اما رساندن آن به ماه محرم دشوار خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم هفته آینده سریال وارد مرحله تازه‌ای شود و با آغاز پیش‌تولید بتوانیم کارگردان و عوامل را انتخاب کنیم. هم اکنون منتظر تایید شبکه دو هستیم.

خسرو نقیبی که همراه با آرش خوشخو نگارش فیلمنامه این سریال ۳۰ قسمتی را انجام داده قبلا درباره آن به مهر گفته بود: این قصه درباره حاج غلامحسین سالار یکی از مردهای سنتی تهرانی است که به مرور زمان متوجه می‌شویم رازی در گذشته دارد که طی سال‌ها آن را از همه پنهان کرده است. اتفاقات متعددی باعثمی‌شود این راز سر به مهر فاش شود، موضوعی که به سال‌های دهه ۶۰ و زمان جنگ برمی‌گردد.

مدیر شبکه دو سیما نیز در نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص تشریح برنامههای نیمه دوم سال تأکید کرده بود: ساخت سه سریال از جمله "سالار" نیز قطعی شده و از طرف معاون سیما مجوز گرفته و منتظر تامین منابع مالی برای آغاز ساخت آنها هستیم. در صورت فراهم شدن شرایط "سالار" به کارگردانی مهدی کرم پور و تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی برای پس از دهه محرم تا انتهای صفر از ۳۰ آذر تا ۲ بهمن تولید میشود.