مستند و تله‌فیلم جای تولیدات سینمایی " تصویر شهر " را گرفت

به گزارش افکارنیوز، هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر با بیان اینکه متاسفانه بودجه لازم برای مشارکت در تولید فیلم‌های سینمایی تامین نشد، گفت: موسسه تصویر شهر در سالجاری به علت نبود بودجه لازم در هیچ پروژه سینمایی مشارکت نخواهد داشت، اما در بخش تولیدات مستند و تله‌فیلم حضور پررنگی داریم.

وی ادامه داد: از جمله پروژه های در دست کار موسسه " تصویر شهر " می توان مجموعه مستند ۱۰ قسمتی به کارگردانی محسن رمضان زاده با موضوع بازیافت اشاره کرد که با مشارکت شبکه مستند اوایل آبان ماه جلوی دوربین می رود.

به گفته منبتی، مقدمات تولید سه تله‌فیلم با موضوع شهری نیز فراهم شده که به زودی و در ماه آبان با حضور افشین صادقی به عنوان مجری طرح پیش‌تولید آنها آغاز خواهد شد.

وی درباره دیگر پروژه‌های در دست این موسسه توضیح داد: تله‌فیلم دیگری با نام " گدان " به کارگردانی حسین ریگی در دست کار است که فیلمبرداری آن طی روزهای آینده به پایان می رسد. در این مستند با نگاهی متفاوت به شهر تهران، تهران به صورت یک ایران کوچک به تصویر کشیده شده است.

مدیرعامل موسسه " تصویر شهر " گفت: در تهران به عنوان یکی از ابرشهرهای کشور از هر نژاد و قومی افرادی حضور دارند که هر کدام از این اقوام مراسم خاص و متفاوت خود را در تهران برگزار می‌کنند. در این مستند به مراسم و فرهنگ و رسوم مردم سیستان و بلوچستان ساکن در تهران اشاره خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر بودجه لازم برای ادامه ساخت این مستند تامین شود به دیگر اقوام و فرهنگ و رسوم مختلف در تهران نیز خواهیم پرداخت.

منبتی در پاسخ به این که طرح نمایش فیلم های خاطرهانگیز در پردیس های سینمایی چه زمانی اجرایی می شود؟ گفت: لیست مورد نظر فیلمهایی که به دنبال اکران دوباره آنها در پردیس های سینمایی شهرداری هستیم، آماده است که به زودی به سازمان سینمایی ارائه خواهیم کرد، البته با رویکرد جدید حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی فکر می کنم هیچ مشکلی در نمایش این فیلم ها نداشته باشیم.