اکران " هیس! " در کانادا تمدید شد

به گزارش افکارنیوز، پوران درخشنده گفت: این فیلم در سینمایی در تورنتو به نمایش در آمده است که به دلیل استقبال مردم اکران آن تا ۳۱ اکتبر ادامه دارد. همچنین قرار است به زودی نمایش " هیس " در آمریکا از ایالت کالیفرنیا نیز آغاز شود.

وی افزود: امیدوارم رئیس سازمان سینمایی توجه جدی به اکران بین الملل فیلم های سینمای ایران داشته باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی کند. سینمای ایران مخاطبان زیادی در خارج از کشور دارد و باید از این ظرفیت به نفع سینمای ایران استفاده کرد.

این کارگردان پیشکسوت در پایان بیان کرد: به طور نمونه فیلم " هیس " در یک سینما در تورنتو در یک سانس اکران می‌شد اما به دلیل استقبال تعداد سانس های آن افزایش یافت و حتی تمدید شد.

فیلم سینمایی "هیس" از عیدفطر در سینماهای تهران و شهرستانها روی پرده رفته است و تا کنون توانسته فروش میلیاردی داشته باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شهاب حسینی، جمشید هاشم پور، مائده طهماسبی، هادی مرزبان و... بازی می کنند. فیلم درباره دختری است که در کودکی دچار اذیت و آزار قرار گرفته و خاطرات آن اتفاق یک عمر او را رها نمیکند و در نهایت زندگی او را به شدت دچار تنش میکند.