به گزارش افکارنیوز، حضور چهره‌های مختلف سینمایی و رسانه‌ای در چهارمین جشنواره مردمی عمار در کنار فیلم سازان جوان جبهه فرهنگی انقلاب نوید روزهای پرباری را برای دوره تازه این جشنواره می‌دهد. سعید ابوطالب، آزاده نامداری، علی ملاقلی‌پور، محمدرضا عباسیان کسانی هستند که تاکنون با آثاری متنوع در چهارمین دوره عمارثبت نام کرده‌اند.



سعید ابوطالب نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی مستند «۱۲ تموز» را با موضوع چرایی شکل گیری جنگ ۳۳ روزه اسرائیل علیه لبنان به جشنواره فرستاده است. این مستند به نحوه عمل مقاومت اسلامی در لبنان تا پیروزی حزب الله پرداخته است.



محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و رئیس سابق موسسه رسانه‌های تصویری، با مستند «نرمین تولیچ» زندگی نرمین تولیچ بازیگر بوسنیایی که دو پای خود را در جنگ از دست داده به تصویر کشیده است. عباسیان سال گذشته با مستند دیگری تحت عنوان «مدرسه» درباره جنگ بوسنی برنده فانوس بلورین عمار شده بود.



علی ملاقلی‌پور، کارگردان جوان و فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور با اثر داستانی «مرگ عقربه‌ها» در جشنواره مردمی عمار حاضر شده است. داستان این فیلم درباره جوانی است که به اتهام بمب گذاری دستگیر شده است و ارتباط او با بازجوی پرونده را روایت می‌کند.



آزاده نامداری مجری تلویزیون در مقام تهیه کننده آثاری در جشنواره حاضر شده است که موضوع آن‌ها درباره زنان و مادران موفق با شرایط ویژه است.



مستند «پاکدشت» به تهیه کنندگی آزاده نامداری و کارگردانی علی ملاقلی‌پور، درباره مادر سه فرزند به نامهای حسن، علی و رضا مظفر است که هنوز با عطر حضور فرزندانش زندگی می‌کند…



اثر دیگری که نامداری تهیه کننده آن است به کارگردانی میلاد مهدوی به اسم به رنگ زندگی ساخته شده است. این مستند زندگی همسر یک جوان طلبه در شهر قم را دستمایه ساخت اثر قرار داده که ۸ فرزند دارد و معتقد است فرزند بیشتر هم از نظر تربیت و هم از نظر اقتصادی بهتر است.