طنزی بر عملکرد ناتو در انیمیشن " آتو "

به گزارش افکارنیوز، محمدامین همدانی درباره مجموعه ۱۰ قسمتی " آتو " گفت: نام این مجموعه به صورت طنز، برگرفته از عنوان ناتو است.

وی گفت: در این مجموعه، سران ناتو تلاش می‌کنند گروه ویژه‌ای برای جنگ با تروریسم بین‌المللی تشکیل بدهند و هر یک از کشورهای عضو، نیروهای ویژه‌ای معرفی می‌کنند که گروه سربازان بین‌المللی را سر و سامان بدهند اما نیروهای ویژه ضد تروریسم، کاری جز تقویت تروریست‌ها و خرابکاری در کشورهای مختلف دنیا انجام نمی‌دهند.

مدیر خانه پویانمایی ادامه داد: این کار رویکرد طنز دارد و در چند اکران دانشگاهی با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است.

همدانی درباره انیمیشن دیگری با عنوان " پرواز تا بی‌نهایت " بیان کرد: این انیمیشن که برنده جایزه دوم جشنواره عمار و جایزه اول تهران ۱۴۰۴ شده، درباره نبرد فرضی ایران و آمریکا در سال ۲۰۲۵ میلادی است.

وی به گرافیک کاملاً حرفه‌ای این پویانمایی اشاره کرد و افزود: هنرمندان کاربلد و انقلابی موسسه فرهنگی سلوک افلاکیان با حمایت سازمان رسانه­ ای اوج، این انیمیشن را تولید کرده­‌اند.

مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی درباره انیمیشن کوتاهIQگفت: این کار هم هواپیمای جاسوسیRQ۱۷۰را به سخره گرفته و در قالب طنز، پهپاد آمریکایی و شکار آن را روایت می‌کند.

وی درباره مجموعه ۳۰ قسمتی " عمو سام " با موضوع جنگ‌طلبی‌های آمریکا گفت: فعلاً ۱۵ قسمت " عمو سام " آماده پخش است و بقیه قسمت­‌ها به زودی نهایی خواهد شد.

همدانی افزود: مجموعه " عمو سام " از داستان‌های کوتاه بدون کلام درباره آمریکا و دخالت‌های نظامی این کشور در جاهای مختلف دنیا بهره می‌برد.

وی از تولید یک انیمیشن ۱۵ دقیقه‌ای درباره نبرد احتمالی ایران و آمریکا در تنگه هرمز خبر داد و گفت: هنرمندان انیمیشن مشهد مشغول تولید این کار هستند که نمونه خوبی در حوزه تولید انیمیشن ایرانی خواهد بود.