داستانی که نویسنده‌اش را هم می‌ترساند!

به گزارش افکارنیوز، از وقتی همه به یاد دارند، خیابان جیغ در یک شب ابدی به‌سر می‌برد؛ ولی به تازگی همه چیز سیاه‌تر شده است. میلیون‌ها عنکبوت، از خانه شماره ۵ فرار کرده‌اند و همه چیز را با تارهای تیره‌شان پوشانده‌اند.

لوک، رسوس و کلئو دست به کار می‌شوند و برای پیداکردن یادگار سوم، قلب مومیایی، مشغول ازبین بردن تارها و مبارزه با عنکبوت‌ها می‌شوند. آقای اتو هم هر کاری می‌کند تا بچه‌ها به هدفشان نرسند…
«یادگار مومیایی» عنوان سومین جلد از مجموعه «خیابان جیغ» نوشته تامی دونباواند، نویسنده انگلیسی است که در زندگی کارهای متفاوتی چون بازیگری در نقش یک دلقک، تهیه‌کنندگی تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و قصه‌گویی را تجربه کرده و پس از ان به نویسندگی روی آورده است.

دونباواند برای پدر و مادرها و کودکان، کتاب‌های غیرداستانی هم نوشته است؛ «خیابان جیغ» اما یک مجموعه داستانی تاثیرگذار است که خود نویسنده درباره تجربه نوشتن آن گفته است: «نوشتن داستان خیابان جیغ برایم خیلی سرگرم‌کننده است. فقط باید مواظب باشم خودم را نترسانم!»

«یادگار مومیایی»، سومین داستان از مجموعه پنج جلدی «خیابان جیغ» نوشته تامی دونباواند با ترجمه سرور کتبی است که از سوی نشر پیدایش و در ۲۰۰۰ نسخه منتشر شده. این کتاب از جمله داستان‌های ژانر وحشت است که به قیمت ۶۵۰۰ تومان برای نوجوانان منتشر شده است.