قضاوت درباره " شاهگوش " زود است

به گزارش افکارنیوز، داود میرباقری کارگردان " شاهگوش " که این روزها در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌‌شود در پاسخ به انتقادهای مطرح شده درباره این سریال گفت: معتقدم که از قابلیت‌های شبکه نمایشی باید به درستی استفاده کرد و من بر این نگاه راسخ هستم که سریال " شاهگوش " می‌تواند تصویر درستی از این قابلیت ارائه دهد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه انتقاد از " شاهگوش " در حالی مطرح می‌شود که تنها دو قسمت از این سریال روانه بازار شده به همین دلیل برای قضاوت زود است و باید صبر کرد تا زمان سپری شود و قسمت‌های بیشتری از کار در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

میرباقری در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: " شاهگوش " یک سریال ۲۶ قسمتی است که هر دو هفته در قالب یک قسمت ۶۰ دقیقه‌ای ارائه می‌شود که تاکنون از مجموع این قسمت‌ها تنها دو دی‌وی‌دی بیرون آمده و باید بیست و چهار قسمت دیگر را دید و بعد قضاوت کرد.

داستان سریال " شاهگوش " درباره مرد کله‌پزی است که عشق‌اش به تیم استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند. او دختری دارد که خواستگار پرسپولیسی دارد و به همین دلیل پدر با ازدواج دختر مخالفت می کند…

در این سریال اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقتدوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری بازی میکنند.