بازگشت ژان کلود ون دم با فیلم ۷۶ ثانیه‌ای

به گزارش افکارنیوز، این بازیگر نقش‌های اکشن که در فیلم تبلیغاتی کارخانه ولوو حضوری باورنکردنی در میان دو کامیون دارد، موفق شد از زمان نمایش این ویدیو که ۱۳ نوامبر در یوتیوب قرار گرفت، بیش از ۴۱ میلیون تماشاگر را جذب خود کند.

در این فیلم کوتاه، دو کامیون ولوو در حال حرکت دیده می‌شوند که ژان کلود ون دم یبن آنها قرار گرفته و پاهایش را روی آینه‌های این دو کامیون قرار داده است. به تدریج دو کامیون از هم فاصله می گیرند و ون دم در حالی که بین دو پایش زاویه ۱۸۰ درجه ایجاد شده، بین دو کامیون در حال حرکت قرار دارد.

این ویدیو تاکنون بین ۱۰ فیلم کوتاه سال که بیشترین تماشاچی را داشته قرار گرفته و انتظار می رود باز هم تماشاگران بیشتری به دست بیاورد. تعداد تماشاگران این فیلم تا پنج شنبه به رقم ۴۸.۵ میلیون نفر رسید.

این در حالی است که فیلمی از سوپر بال آمریکا که در سال ۲۰۱۱ به عنوان پرتماشاگرترین فیلم همه دوران شناخته شد در ۲۲ روز به آمار ۴۰ میلیون تماشاگر رسید و ظرف دو ماه توانست به رقم ۴۸.۵ تماشاگر برسد. اما این ویدیو در ظرف ۹ روز همه این آمار را به دست آورده است.

ون دم در دهه ۸۰ و ۹۰ با بازی در فیلم های اکشن جایگاه خودش را در این ژانر حفظ کرده و با " یک بار مصرف های ۲ " که فروشی ۳۰۰ میلیون دلاری در سطح جهان را تجربه کرد، حضور داشت.

اما موفقیت ویدیوی ولوو که تنها به صورت آنلاین نمایش داده شده می تواند نقش او را به عنوان بازیگری متفاوت در فیلم های اکشن تثبیت کند.

او این هفته گفت که در دوران کاری اش فراز و فرودهای خودش را داشته و همین موجب شده تا آنچه امروز هست، باشد. وی گفت: حالا من در برابر شما هستم و شما می توانید قدرت بدنی من را ببینید.

این فیلم ویدیویی به کارگردانی آندرآس نیلسون در اسپانیا ساخته شده و سه روز برای ساخت آن زمان صرف شد.

وولوو نیز قصد دارد تولید کامیون هایش را با این ویدیو افزایش دهد زیرا این فیلم نشان دهنده قدرت تنظیم و کنترل پذیری این کامیون است.

ژان کلود ون دم قرار است در ادامه فیلم " خیابان ۲۱ پرش " محصول سونی با عنوان " خیابان ۲۲ پرش " بازی کند و به نظر می رسد او با این فیلم تبلیغاتی موفقیت فروش این فیلم را تضمین کرده است.

این بازیگر ۵۳ ساله و بلژیکی است.