جمشیدی: دوست نداشتم بازیگر شوم

به گزارشافکارنیوز،شب گذشته پژمان جمشیدی، بازیکن پیشکسوت تیم پیروزی و بازیگر تلویزیون در برنامه «ورزش از نگاه دو» حضور پیدا کرد.

جمشیدی در بخشی از این برنامه در پاسخ به این سوال که آیا از کارهای هنری جدا می‌شوید، گفت: خیلی این مسئله را نمی‌دانم، اما سریال «پژمان» در ذهن مردم ماند. ریشه‌ این سریال از جایی آمد که فراموشی ستاره‌ها بود. این ایده را از بازیکنانی چون محرمی، بیانی و… گرفتم. فکر می‌کنم به درصدی از هدفمان رسیدیم و فکر می‌کنم مردم دیدشان نسبت به فوتبال و پایان فوتبالیست‌ها بهتر شد.

وی درباره حضورش در تئاتر اظهار داشت: من برای اهالی تئاتر احترام قائلم و می‌دانم که تئاتر جایگاه بسیار بالایی در هنر دارد. بسیاری از بزرگان ما که در تلویزیون و سینما درخشیدند از صحنه‌‌های تئاتر برخاسته‌اند و به اصطلاح خاک صحنه خورده‌اند. به من پیشنهادی شد و من هم مانند همه آدم‌ها بسیار راغب شدم که روی صحنه تئاتر بروم.

در ادامه جمشیدی در پاسخ به صحبت‌های یوسفی، مجری برنامه مبنی بر اینکه حرفه سختی را انتخاب کرده‌اید، گفت: من ریسک را بسیار دوست دارم. من هیچ وقت دوست نداشتم بازیگر سینما و تلویزیون شوم‌. این حرف‌ها را برای اولین بار است که در برنامه شما می‌گویم. من خیلی تئاتر می‌بینم و خیلی دوست دارم. به اعتقاد من تئاتر همانند فوتبال است، چراکه در تئاتر مانند فوتبال شما مستقیم با تماشاگر در ارتباط هستید و نفس به نفس آن عشق و محبت را می‌گیرید.

جمشیدی افزود: وقتی علی نرگس‌نژاد به من پیشنهاد داد، نتوانستم این پیشنهاد را رد کنم، اهالی تئاتر به این موضوع حساس هستند و شاید هرکسی را به راحتی در جمع خود نپذیرند.

پژمان جمشیدی قرار است در نمایش بادی که تو را خشک کرد، مرا برد بایزی کند.این نمایش با موضوعی اجتماعی درباره زندگی یک زوج، قرار است در آذر ماه امسال روی صحنه برود.