گردهمایی بازیگران جوان در " خط ویژه "

به گزارش افکارنیوز، سام قریبیان فیلمنامه‌نویس و بازیگر که به تازگی در فیلم " خط ویژه " به کارگردانی مصطفی کیایی ایفای نقش کرده است درباره روند ساخت این فیلم سینمایی گفت: این روزها درگیر بازی در فیلم کیایی هستم و گروه سخت مشغولند تا فیلم را به جشنواره فیلم فجر تحویل دهند.

وی در ادامه افزود: شخصیتی که من آن را بازی می‌کنم یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم است و در بازگشایی گره داستان نقش مهمی دارد به همین دلیل نمی‌توانم درباره آن زیاد اطلاعات بدهم زیرا تمام داستان را لو می‌دهد.

قریبیان درباره دلیل پذیرفتن پیشنهاد بازی در فیلم " خط ویژه " گفت: اصولا علاقه‌ای به بازیگری ندارم مگر اینکه نقش ویژه ای در کنار عوامل حرفه ای پیشنهاد شود و در این صورت می‌پذیرم. خوشبختانه این فیلم سینمایی هم عوامل حرفه ای داشت و هم نقشی که پیشنهاد شده بود خوب و قابل ارائه بود. به اعتقاد من یکی از ویژگی‌های این فیلم جمع کردن بهترین بازیگران جوان سینمای ایران کنار هم است و مصطفی کیایی پیش از این در مقام کارگردان هم توانسته خوب فیلم بسازد هم در گیشه موفق عمل کند.

وی در ارزیابی فیلمنامه این فیلم نیز گفت: زمانی که فیلمنامه این فیلم سینمایی را خواندم اولین واکنشم به فیلمنامه، تبریک گفتن به کیایی بود چون همه عناصر اثر چفت و بست خوبی با یکدیگر داشتند و در عین حال مسائل روز اجتماع را مطرح کرده بود. از سوی دیگر علاوه بر محتوا حواس نویسنده به گیشه و مخاطب سینما نیز بوده است.

نویسنده فیلمنامه " گناهکاران " افزود: این فیلم در بخش خصوصی تولید شده و تیم تولید استانداردهای سینمای ایران را نیز در آن رعایت کرده است به همین دلیل نگاه منطقی و درستی به گیشه و همچنین محتوا داشته‌اند.

قریبیان در ادامه صحبت های خود با اشاره به فعالیت‌های آینده‌اش گفت: پیش از پیوستن به گروه " خط ویژه " نگارش فیلمنامه " ۳۶۰ درجه " را در دستور کار داشتم. کلیت نگارش این فیلمنامه به پایان رسیده و با دوستانی که در ساخت این فیلم با ما همکاری خواهند کرد نیز صحبت شده است اما چون این فیلم در بخش خصوصی تولید می شود و سرمایه دولتی ندارد تولید معطوف به تامین هزینه‌ها است.

وی در پایان با اشاره به همکاری فرامرز قریبیان در تولید فیلمنامه "۳۶۰ درجه " عنوان کرد: پدرم در این فیلمنامه نقشی ندارد و قرار نیست کارگردانی هم بکند بلکه این فیلم نخستین تجربه کارگردانی من در ایران خواهد بود.