انتشار آلبوم " بن بست " در ماه زمستان

به گزارش افکارنیوز، دیبا فروزان با اعلام این خبر در تشریح جزییات این آلبوم موسیقایی افزود: " بن بست " عنوان نخستین آلبوم رسمی راهی محتشمی در مقام خواننده است که در فضایی پاپ - راک و با ترانه هایی با مضمونی اجتماعی تولید شده و احتمالاً اوایل زمستان انتشار خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این آلبوم با محتوای متفاوتی وارد بازار موسیقی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مدتهاست اثری در این فضا منتشر نشده و به نظرم این آلبوم بعد از انتشار با واکنش های مثبتی روبه‌رو خواهد شد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری آویژه هنر در معرفی عوامل تولید این اثر موسیقایی گفت: باربد خاکپور ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده، مهدی میرزاباقریان، باربد خاکپور، میلاد درخشانی، کریم قربانی، بابک ریاحی‌پور، کوروش بابایی و علی جعفری پویان از جمله نوازندگانی هستند که در تولید این آلبوم با ما همکاری داشتند.

فروزان در پایان خاطرنشان کرد: مدتی است فعالیتهای خود را آغاز کردهایم و علاوه بر این آلبوم چند اثر متفاوت دیگر نیز در دست تولید داریم. همچنین برنامه هایی برای حمایت از علاقه مندانی که موقعیت مناسبی برای فعالیت ندارند، داریم که به زودی آنها را عملی خواهیم کرد تا شرایط برای حضور این عزیزان در عرصه هنر نیز فراهم شود. البته ریسک کار در چنین شرایطی بالاست و ما هم هزینه های زیادی در دو سه سال اخیر متقبل شدهایم.