نمایش نقاشی‌های احمد فتوت در نقش جهان

به گزارش افکارنیوز، آثار نقاشی استاد احمد فتوت یکشنبه ۱۵ دی در نگارخانه جهان مرکز هنر پژوهی نقش جهان به نمایش در می‌آید. این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر از آثار این هنرمند با تکنیک آکریلیک و رنگ و روغن است.

آیین گشایش نمایشگاه نقاشی " مروری بر آثار نقاشی احمد فتوت "، ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ولی‌عصر، نرسیده به بوستان ساعی، جنب شهر کتاب، مرکز هنر پژوهی نقش جهان مراجعه کنند. ساعات بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۸ است و این نمایشگاه تا ۱۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

استاد احمد فتوت، متولد سال ۱۳۲۲ و لیسانس هنرهای تجسمی از دانشکده هنرهای زیبا است و علاوه بر کسب مدرک درجه یک هنری در رشته نقاشی، تربیت صدها هنرجو در رشته نقاشی را بر عهده داشته است و در حال حاضر مدرس دانشگاه آزاد است. از فعالیتهای این هنرمند، تاسیس هنرستان گرافیك و معماری در استان همدان، برپایی بیش از ۲۰ نمایشگاه انفرادی و شرکت در ۱۸ نمایشگاه گروهی است كه میتوان به منتخب نمایشگاه گروهی در آلمان سال ۱۳۶۹، منتخب ۱۰ نقاشی ایرانی در نمایشگاه بینالمللی کانادا، منتخب لوح تقدیر در نمایشگاه گروهی مشهد در سال ۱۳۷۱، منتخب دوسالانه هفتم موزههای هنرهای معاصر تهران در سال ۱۳۸۶ و ... اشاره کرد.