برنامه‌ریزی برای اکران " صدای پای من " در اسفند ماه

به گزارش افکارنیوز، مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم " صدای پای من " گفت: فیلم " صدای پای من " با موضوع کودک و نوجوان از جمله آثار سینمایی بود که پس از تولید در اغلب جشنواره ها با این موضوع حضور پیدا کرد اما متاسفانه این فیلم با توجه به تعدد حضورهای بین المللی خود هنوز نتوانسته است در ایران اکران عمومی شود.

به گفته وی، حضور در جشنواره‌هایی در چین و ترکیه از جمله حضورهای جهانی " صدای پای من " است.

این کارگردان با اشاره به اینکه این فیلم محصول سیمافیلم است، بیان کرد: طی توافقی که با محمدرضا معصوم زادگان رئیس مرکز سیما داشتیم قرار است این فیلم را اسفندماه اکران کنیم.

خوشبخت درباره اکران فیلم " عقاب صحرا " نیز گفت: هنوز با مدیریت جدید فارابی برای اکران این فیلم سینمایی وارد مذاکره نشده ام اما به زودی مذاکره هایی با این نهاد سینمایی انجام خواهد شد و زمان اکران آن نیز مشخص خواهد شد.

این کارگردان در پایان توضیح داد: فیلمنامه " یادگاری " را در دستور کار دارم و تنها بحثسرمایه گذاری آن مطرح است که در صورت تامین هزینه ها سال آینده این فیلم را تولید خواهم کرد.

داستان فیلم " صدای پای من " درباره دانیال قهرمان دو و میدانی در یکی از روستاهای مرزی کشور است که بر اثر برخورد با مین، پای خود را از دست می دهد. او با کمک معلم و خانواده اش و یک پای مصنوعی که حرف می زند، دوران افسردگی را طی می کند. پای مصنوعی آرزو دارد که واقعی شود و در کفش بو بگیرد! فرشته مهربان به او قول می دهد که اگر پای خوبی برای یک بچه باشد، او را واقعی کند. شب مسابقه پای مصنوعی گم می‌شود که رقیب دانیال آن را دزدیده است…

مهران احمدی، فرشته سرابندی، مرتضی زارع و ... بازیگران فیلم هستند.