شوخی مهران مدیری با «حریم سلطان»

به گزارش افکارنیوز، در مراسم رونمایی از سریال «شوخی کردم» که با حضور جمعی از اهالی سینما، تلویزیون و اصحاب رسانه برگزار شد، مهران مدیری درخصوص ساخت این مجموعه و اهدف آن توضیح داد: در این مجموعه ما یک سمت حرفمان با مسؤولان در همه‌ی زمینه‌هاست و یک سمت دیگر نیز مردم و فرهنگ بوده است.

او در ادامه ضمن تشکر از حضار درخصوص ایده اولیه مجموعه جدید خود، گفت: «شوخی کردم» ابتدا یک ایده‌ی اولیه داشت و زمانی که با دوستان نویسنده در این خصوص حرف زدیم و مشورت کردیم، به این نتیجه رسیدیم که این بار به آیتم‌های نمایشی کوتاه با موضوعات سیاسی و اجتماعی بپردازیم. سپس شروع به نوشتن کردیم و حدود ۷۰ هنرمند در این مجموعه جمع شدند.

مدیری در ادامه با اشاره به محتوای این مجموعه، گفت: هر مجموعه از «شوخی کردم»، شامل یک موضوع مشخص از جمله خشونت، سلامت، اقتصاد، مد، خانواده و … است. هر قسمت پکیجی است که دو قسمت دارد و به موضوع مجزایی می‌پردازد.

این کارگردان همچنین موسیقی مجموعه «شوخی کردم» را نسبت به سریال‌های قبلی‌اش متفاوت خواند و گفت: در این مجموعه تلاش کرده‌ایم موسیقی آن به صورت کلیپ ما بین کار ضبط شود و همانند مجموعه‌های گذشته نیست که موسیقی متن داشته باشیم.

مدیری در بخش‌ دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد که خیلی وقت است دور هم جمع نشده‌ایم و من از اهالی سینما، تئاتر، موسیقی و دوستانمان در شرکت گلرنگ رسانه و همچنین وزارت محترم ارشاد، تشکر و قدردانی می‌کنم، به جهت اینکه برای شرکت در این مراسم وقت گذاشته‌اند.

***

در بخش‌ دیگری از این مراسم که با اجرای محمد سلوکی همراه بود، پس از سخنان مهران مدیری، دکتر ابراهیمی، معاون مالی و اقتصادی شرکت صنعتی گلرنگ نیز سخنانی را درخصوص این مجموعه ارائه داد.

در ادامه‌ این مراسم بخش‌هایی از مجموعه «شوخی‌ کردم» برای حضار پخش شد. تیتراژ این سریال هم شامل اسامی بازیگران و و چهره‌ی آنها در قالب کاریکاتور پخش شد.

در بخش‌هایی از مجموعه «شوخی کردم» که در آیتم‌های چند دقیقه‌ای پخش شد، شوخی با مخاطبان ایرانی، مجموعه «حریم سلطان»، شوخی با رییس اسبق سازمان سینمایی، شوخی با سازمان امداد و زلزله، حوزه راهنمایی و رانندگی و پزشکان به تصویر کشیده شد.

***

داریوش اسد‌زاده، رابعه اسکویی، بیژن امکانیان، اشکان خطیبی، رضا جاویدان، بهنوش بختیاری، سحر ولدبیگی، خشایار الوند، نیما فلاح، فاطمه هاشمی، نادر سلیمانی، هدی زین‌العابدین، حمید کاشانی، بهرام عظیمی، جمشید جهان‌زاده، سحر زکریا، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، جواد رضویان، سروش صحت، ستاره پستیانی، فلانک جنیدی، مهران قاسمخانی، شقایق دهقان، رضا نیکخواه، مهران غفوریان، رضا یزدانی، عارف لرستانی، امیر مهدی ژوله، حمید برزگر، شبنم قلی‌خانی، لاله اسکندری، علی قربان‌زاده، زهره سعیدی، گلاره عباسی، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، امیر قادری «منتقد سینما»، محمدرضا هدایت و مهدی فقیه از جمله هنرمندانی بودند که در مراسم رونمایی از مجموعه جدید مهران مدیری حضور داشتند.

در ادامه این مراسم، مصطفی بصیری به عنوان مدیرعامل هنری شرکت گلرنگ رسانه نیز توضیحاتی را درخصوص روند تولید این مجموعه و همکاری با مهران مدیری ارائه داد.

مهران مدیری در پایان یکی از سختترین کارها را در شبکه نمایش خانگی نظارت و مدیریت پخش دانست.