خوانندگان از اجرای آثار ارزشی می‌ترسند

به گزارش افکارنیوز، حامد زمانی درباره کم‌کاری هنرمندان ایرانی موسیقی پاپ در زمینه مضامین ارزشی و انقلابی بیان کرد: به غیر از برخی سرودهای انقلابی در دهه شصت، موسیقی پاپ در زمینه ساخت موسیقی ارزشی قوی ظاهر نشده است و همین باعثشد تا مردم نسبت به این فضا واکنش نشان داده و این نوع موسیقی را نپذیرند چون کار موفقی در این زمینه ندیدند.

وی ادامه داد: دلیل دیگر هم این بود که هنرمندان به دلیل ترس از ریزش مخاطب و اینکه علاقمندان و مخاطبان خود را از دست بدهند اینچنین عریان به مسایل ارزشی نمی‌پرداختند و بیشتر در قالب‌های استعاری و کنایی به سمت این مباحثرفتند که در واقع به نوعی راه فرار برای خود ساخته باشند.

خواننده قطعه " مرگ بر آمریکا " درباره اینکه او را به عنوان خواننده قطعات ارزشی می‌شناسند نیز بیان کرد: خود من از این حیثترسی نداشتم. سیاستی که سیاست قرآن و اهل بیت است، نگرانی ندارد. تنها باید توجه داشته باشیم که کارهای ضعیف در این حوزه تولید نکنیم تا مخاطب با شنیدن اثر قوی ذهنیتش نسبت به آثار مذهبی و ارزشی تغییر کرده و مثبت شود.

زمانی در پایان تاکید کرد: باید هم در فرم و هم در محتوا این آثار ارزشی را به شکلی غنی و قوی تولید و عرضه کنیم.

در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم عمار قطعه "گزینههای روی میز" از حامد زمانی رونمایی شد که شعر آن را محمدمهدی سیار سروده است.