هومن سیدی به " ضد نور " پیوست

به گزارش افکارنیوز، کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما با بیان این مطلب که فیلم سینمایی " ضد نور " اوایل بهمن ماه جلوی دوربین می رود، گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی نسبت به آنچه که فکر می کردیم بیشتر به طول انجامید و به همین دلیل فیلمبرداری " ضد نور " هفته اول بهمن ماه جلوی دوربین خواهد رفت.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، بازی هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها نیز در این فیلم سینمایی قطعی شده است. همچنین کامیاب امین عشایری به عنوان طراح صحنه و لباس با ما در این پروژه همکاری می کند.

سجادی حسینی گفت: در حال حاضر به دنبال لوکیشن های مورد نظر در شهر انزلی، تالاب انزلی و منطقه آب کنار هستیم تا به زودی با انتخاب لوکیشن ها فیلم را جلوی دوربین ببریم.

فیلم سینمایی " ضد نور " به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد.

به گفته سجادی راوی این فیلم سینمایی نئو نوآر یک ضد قهرمان است که نمیتوان شخصیت آن را کاملا سیاه دانست بلکه یک شخصیت خاکستری دارد و بیشتر درباره مسئله طمع در جامعه امروزی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.