«طبقه حساس» ۱۰ بهمن به فجر می‌رود

به گزارش افکارنیوز، جوادنوروز بیگی تهیه‌کننده دو فیلم «طبقه حساس» و «ملبورن» که در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور دارند گفت: «طبقه حساس» هم اکنون در مراحل پایانی فنی قرار دارد و در استودیو پیشگامان آریا مراحل تصحیح رنگ را می گذراند. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این فیلم تا ۱۰ بهمن ماه آماده و تحویل دفتر جشنواره فجر می‌شود.

وی افزود: «ملبورن» هم مدتی است آماده نمایش شده است و نسخه نهایی را به دفتر جشنواره فجر ارائه کرده‌ایم.

«طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید. این فیلم نوشته پیمان قاسم خانی، داستان مردی را روایت می ‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می ‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می ‌رود و متوجه می ‌شود به اشتباه مردی غریبه ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است.

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، ‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم ‌خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، آزاده صمدی و … از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ملبورن اولین فیلم بلند سینمایی نیما جاویدی است که در بخش نگاه نو حضور دارد. در این فیلم پیمان معادی، مانی حقیقی و نگار جواهریان بازی میکنند.