ردپای الیجا وود در قتل‌های سریالی

به گزارش افکارنیوز، این بازیگر جوان گفت در فیلم «پسر» که فیلمی ترسناک است در برابر دوربین می‌رود.

این بازیگر بریتانیایی همچنین اعلام کرد تهیه‌کننده این فیلم که در ژانر ترسناک ساخته می‌شود، خودش است و دانیل نوآ و جاش والر در این راه با او همکاری می‌کنند.

این فیلم به کارگردانی کرگ مک نیل و بر مبنای فیلمنامه ای که خود وی با همکاری کلی مک لئود چاپمن نوشته است، ساخته می شود. فیلمبرداری این فیلم از ۱۷ فوریه در مدلین کلمبیا شروع می‌شود.

«پسر» اولین فیلم از سه‌گانه‌ای خواهد بود که به زندگی دوران کودکی فردی می‌پردازد که اکنون یک قاتل سریالی است. در این سه‌گانه زندگی این قاتل سریالی در سه مقطع ۹،۱۴ و ۱۸ سالگی تصویر می شود.

این فیلم در واقع الهام گرفته از فیلم کوتاه «هنلی» است که در سال ۲۰۱۲ در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد و مک نیل و چپمن در نوشتن فیلمنامه و کارگردانی آن با هم همکاری کرده بودند.

نقش اصلی این فیلم که شخصیتی به نام هنلی است، توسط جارد بریز اجرا می شود. این بازیگر هشت ساله پیش از این در یک کمدی ترسناک به نام «انگل‌ها» که در جشنواره ساندنس ۲۰۱۴ به نمایش درآمد، ایفای نقش کرده بود.

دانیل نوآ می‌گوید این پسر که در فیلم «انگل‌ها» تنها یک جمله ادا کرده بود، نقش اصلی را در فیلم «پسر» ایفا خواهد کرد. به گفته وی «پسر» فیلمی کاملا متفاوت از نظر ارایه ترس های کودکی خواهد بود.

ایدن لاوکمپ از دیگر بازیگران «انگل ها» هم در این فیلم بازی می کند.

ماه پیش اعلام شده بود الیجا وود در فیلمی به کارگردانی اندی گدار کارگردان مجموعه تلویزیونی «داون تاون ابی» با عنوان «به آتش کشیدن ستاره‌ها» بازی می کند. این فیلم ارتباط دو شاعر مشهور بریتانیایی و آمریکایی یعنی دیلان توماس و جان مالکوم برینین را تصویر می کند.

فیلمبرداری این فیلم به زودی آغاز می شود و به نظر می رسد بعد از آن الیجا وود در برابر دوربین «پسر» ظاهر خواهد شد.

الیجا وود ۳۳ ساله که بیش از همه برای بازی در نقش فرودو در سه گانه ارباب حلقهها شناخته می شود، در دو فیلم ترسناک دیگر با عنوان شپشها و دختری در شب در خانه راه میرود نیز بازی کرده است.