«کلاه قرمزی» ساخته شود حتما به تلویزیون می‌آیم

به گزارش افکارنیوز، باران کوثری بازیگر سینما درباره جشنواره فیلم فجر و فیلم‌هایی که در این دوره دارد، گفت: من فقط فیلم‌هایی را که خودم در آنها بازی کرده‌ام دیدم اما فکر می‌کنم فضای جشنواره سی و دوم مثبت است و حضور مردم و منتقدان و کارگردانان بزرگ نشان‌دهنده این است که شاهد برگزاری جشنواره خوبی هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا فیلم‌هایش را همراه با مردم هم دیده است؟ توضیح داد: تقریبا سعی کردم در همه سینماها یا ابتدای فیلم یا انتهای فیلم حضور داشته باشم.

فرزند جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد درباره تیم داوری جشنواره نیز تصریح کرد: خدارا شکر بعد از ۸ سال تیم داوری مستقلی داریم که می‌شود به رأی‌هایشان اعتماد کرد و مطمئن بود آنها به هیچ چیز جز نظرشان درباره فیلم‌ها فکر نمی‌کنند. همگی در کارشان استاد و درجه یک هستند و باعثافتخار هرکسی است که از این هیأت داوری نامزد دریافت جایزه شود یا سیمرغ بگیرد.

کوثری در این باره که چقدر به نامزدی خود در جشنواره امیدوار است، گفت: برای خودم نه اما برای فیلم‌هایم هم «قصه‌ها» و هم «عصبانی نیستم» با توجه به بازتاب‌هایی که از مردم و منتقدان گرفته‌ام به شدت امیدوارم.

حضور تئاتری‌ها در سینما و بالعکس مثبت است

وی در خصوص حضور بازیگران تئاتر در سینما و بالعکس خاطرنشان کرد: به نظر من اگر بخواهیم از هر دو طرف به این قضیه نگاه کنیم آن را مثبت می‌بینیم. اینکه بازیگران سینما در تئاتر حضور داشته باشند و بالعکس. این یک رابطه مثبت است که در هیچ کجای دنیا در خصوص آن خط کشی وجود ندارد، همه بازیگران ممکن است مدتی در تئاتر یا سینما حضور داشته باشند و صرفا در ایران چنین خط کشی پررنگی وجود دارد.

کوثری در این خصوص که حتی اگر این حضور درخصوص بازیگران تئاتر به نحوی باشد که کم کم فعالیت تئاتری آنها کمرنگ شود باز هم آن را مثبت می‌دانید، یادآور شد: در کنار چنین بازیگرانی، هنرمندان دیگری چون پانته آ بهرام یا امیر جعفری هم هستند که حضور آنها در تئاتر نه تنها کمتر نشده بلکه در سالهای اخیر افزایش هم پیدا کرده و سینما و تئاتر را در کنار هم پیش می‌برند. بنابراین به نظر من بازی در سینما برای تئاتری‌ها ممانعتی ندارد.

امیدوارم «کلاه قرمزی» نوروزی ساخته شود

بازیگر سریال «صاحبدلان» درباره حضور در تلویزیون و کارهای تازه در این حوزه گفت: پیشنهاد عجیب و غریبی ندارم. امیدوارم «کلاه قرمزی» برای عید ساخته شود و اگر این اتفاق بیفتد حتما دلم می‌خواهد در آن حضور داشته باشم.