کلاهبرداری با تصویر مجید مظفری برای تبلیغ جراحی زیبایی بینی

به گزارش افکارنیوز، در راستای استفاده از نام هنرمندان برای رسیدن به اهدافی خاص، به تازگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از طریق سایتی که در زمینه جراحی پلاستیک فعالیت دارد خبری مبنی بر ساخت مستندی به کارگردانی مجید مظفری درباره جراحی زیبایی بینی(راینوپلاستی) منتشر شده است. البته زمانی که وارد این سایت می شوید عنوان شده که این مستند توسط بنیامین مظفری ساخته می شود اما استفاده از نام مجید مظفری در لید این خبر و عکس این هنرمند در سایت این شائبه را به وجود آورده که مجید مظفری این فیلم را کارگردانی می کند.

از طرف دیگر اداره کنندگان این سایت که به نظر می رسد پزشک جراحی پلاستیک هستند فرمی را در سایت خود قرار داده اند تا افرادی که مایل هستند در این مستند حضور پیدا کنند آن را پرکرده و از تخفیف ویژه ای برای عمل جراحی پلاستیک خود برخوردار شوند.

البته روز گذشته این سایت عکس مجید مظفری را که ابتدا به تنهایی در سایت مشاهده می شد به عکسی دو نفره از مجید و بنیامین مظفری که برادرزاده مجید مظفری است، تغییر داد. با این وجود طی چند روز گذشته تعدادی از علاقمندان به جراحی پلاستیک بینی به صرف حضور یکی از هنرمندان سینما در تیم این گروه پزشکی به این سایت اعتماد کرده و فرم حضور در این مستند را پر کرده اند.

مجید مظفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تکذیب ساخت این مستند عنوان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد سوء استفاده از نامم برای ترغیب بسیاری از افراد برای جراحی پلاستیک بوده ام که از همین تریبون هرگونه همکاری با این سایت را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: همچنین هیچ مسئولیتی در مورد افرادی که فرم حضور در این طرح را پر کرده اند، نمی پذیرم. این کار مصداق اخاذی از مردم است و من از گردانندگان این سایت به خاطر کار غیر قانونی که انجام داده اند شکایت خواهم کرد.

در سالهای اخیر استفاده از نام هنرمندان و ورزشکاران در فعالیتهای مختلف به روشی آسان برای جلب اعتماد و در واقع کلاهبرداری عده ای خاص تبدیل شده است که این مسئله توسط مسئولان جای پیگیری دارد.