جشنواره کنسرت‌ها در اسفند ۹۲

به گزارش افکارنیوز، بیش از ۳۴ گروه موسیقی شامل خواننده‌ها، نوازندگان از موسیقی پاپ، ایرانی و تلفیقی تا آغاز تعطیلات نوروزی و فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) در تکاپوی برگزاری کنسرت‌های خود هستند تا در روزهای پایانی سال جاری با دست پر به سراغ تعطیلات نوروزی بروند.

طی روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم و دهم اسفند ماه محمدرحمانیان با کنسرت - تئاتر «در روزهای آخر اسفند» ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت پذیرای علاقه مندان به تئاتر و موسیقی است.

در این برنامه اشکان خطیبی و غزل شاکری به عنوان بازیگر - خواننده، بهروز صفاریان سرپرست ارکستر و علی بیرنگ، آرش سعیدی، فرشاد حسامی، امین طاهری، امیر دانایی، بهنو فدوی و صابر جعفری به عنوان گروه موسیقی و رضا یزدانی که نحوه حضورش مشخص نیست به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

مرتضی پاشایی خواننده ای که در ۲ ساله اخیر به جرگه خوانندگان پرطرفدار موسیقی پاپ پیوسته است سه شنبه ششم اسفند ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان طرفداران خود است. البته این خواننده اوایل اسفند ماه در شهرهای شمالی کشور نیز کنسرت هایی در ادامه تور شهرستانی خود برگزار کرد.

ضمن اینکه رضا صادقی نیز روزهای پنجم و ششم اسفند ماه در تالار البرز شهرستان لاهیجان قطعه های پرطرفدار خود را برای علاقه مندان موسیقی پاپ اجرا می کند.

چهارشنبه ۷ اسفند ماه امید حاجیلی نوازنده و خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برنامه خود را اجرا می کند. این در حالی است که در همین روز گروه موسیقی «حور» ویژه بانوان به خوانندگی حوروش خلیلی ساعت ۱۷ در تالار اندیشه حوزه هنری به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کنسرت خود را اجرا می کند.

احسان خواجه امیری خواننده ای که چندی پیش در آمریکا کنسرت هایی را برگزار کرد، روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه در سایت نمایشگاه بین المللی منطقه اروند میزبان طرفداران خود است.

براساس گزارش مهر، در روزهای هشتم و نهم اسفند ماه نیز سیروان خسروی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ کنسرت خود را اجرا می کند.

در سالن صدف سرعین اردبیل هم محمد علیزاده ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ برنامه خود را برای طرفدارانش اجرا خواهد کرد.

محسن یگانه نیز در همین روزها با برگزاری کنسرت خود در سالن ورزشی شهدای کارگر اهواز از طرفداران خود میزبانی خواهد کرد. این خواننده ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ روز ۱۲ اسفند نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرتی را برگزار می کند.

در همین ایام سهیل نفیسی ساعت ۱۹ در مجتمع خاتم الانبیا شهر رشت کنسرت خود را برگزار می کند.

روز هشتم اسفند نیز کنسرت تلفیقی گروه «عقیق» با حضور افتخاری حسین خواجه امیری(ایرج) ساعت ۲۰:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

بهار ایلچی هم با گروه «ستاره قطبی» روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه ساعت ۱۵ در کنسرتی ویژه بانوان پذیرای دوستداران موسیقی است.

همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی نیز روزهای ۱۰،۱۱ و ۱۸ اسفند سالجاری در مرکز همایش های برج میلاد میزبان علاقه مندان خود با برگزاری کنسرت «هوای گریه» خواهد بود.

امیر یگانه خواننده موسیقی پاپ نیز روز شنبه ۱۰ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برنامه ای را اجرا می کند.

رضا یزدانی هم یکشنبه ۱۱ اسفند ساعت ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه قطعاتی از تازه ترین آلبوم خود برای علاقه مندانش ارائه می کند.

استاد فرهاد فخرالدینی نوازنده و آهنگساز نامی موسیقی ایرانی هم بعد از چند سال دوری از رهبری ارکستر، روزهای ۱۳ و ۱۵ اسفند ماه کنسرت ارکستر مهرنوازان به خوانندگی سالار عقیلی را رهبری خواهد کرد. این کنسرت ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ تاریخ یاد شده در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

در همین ایام مجید خراط ها خواننده پاپ سه شنبه ۱۳ اسفند ماه ساعت ۱۸ و ۲۲ در سالن اریکه ایرانیان کنسرتی را برگزار می کند.

امیر اثنی عشری با همراهی ارکستر مهر به سرپرستی ناصر ایزدی نیز روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برنامه خود را اجرا می کند.

این در حالی است که مازیار فلاحی ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ روز ۱۴ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و گروه کوچی ساعت ۱۹ در برج آزادی کنسرت های خود را برگزار می کنند.

اما طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه فرزاد فرزین ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ در سالن میلاد با اجرای قطعاتی از آلبوم «شخصی» و گروه «کرشمه» به سرپرستی شیدا ویژه بانوان ساعت ۱۵:۳۰ در تالار وحدت پذیرای دوستداران موسیقی هستند.

ضمن اینکه روز ۱۵ اسفند ماه ساعت ۱۹ و ۲۲ کنسرت رحیم شهریاری در اریکه ایرانیان، ساعت ۱۹:۳۰ کنسرت گروه ترنگ به رهبری برزو امیری در سالن سوره حوزه هنری، گروه آوای پارسیان در برج آزادی و ۱۶ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ کنسرت گروه دامور به نفع کودکان سرطانی در سالن آمفی تئاتر موسسه محک و ساعت ۲۱:۴۵ کنسرت مسعود امامی در سالن اریکه ایرانیان برگزار می‌شود.

استاد حسین علیزاده و گروه هم آوایان به خوانندگی محمد معتمدی هم روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت می دهند.

این در حالی است که روز ۱۹ اسفند نیز کنسرت حمید عسگری ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد، کنسرت سینا سرلک و پدرام درخشانی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود. ضمن اینکه فریدون آسرایی روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان طرفداران خود خواهد بود.

براساس گزارش مهر، پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه نیز علیرضا افتخاری بعد از سالها دوری از صحنه های اجرای زنده ساعت ۱۸:۴۵ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت خود را اجرا می کند.

گروه موسیقی ایرانی «پالیز» هم ساعت ۱۹:۳۰ همین روز در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت می دهد.