«خوب، بد، زشت» با لودگی مخاطب را نمی‌خنداند

به گزارش افکارنیوز، محمد کاسبی درباره حضورش در سریال «خوب، بد، زشت» گفت: در این مجموعه تلویزیونی نقش دایی بهادر را بازی می‌کنم؛ آدم دنیا دیده‌ای که دارای خصوصیات اخلاقی خاصی است و به خواهرزاده‌اش بهادر با بازی امین حیایی علاقه بسیاری دارد.

وی افزود: کسانی که کارهای من را دنبال کرده باشند می‌دانند که محمد کاسبی بازیگری گزیده‌کار است. من از سال ۹۱ که در مجموعه «فراموشی» بازی کردم تا امروز هیچ نقشی را نپذیرفتم، اما وقتی این سریال پیشنهاد شد پس از مطالعه فیلمنامه بسیار خوب آن علاقمند شدم که به این پروژه بپیوندم.

این بازیگر درباره دلایل این دیدگاه مثبت توضیح داد: این سریال نقاط قوتی بسیاری دارد، در حقیقت «خوب، بد، زشت» از آن دست آثاری است که حتما پر مخاطب خواهد بود.

کاسبی تصریح کرد: به عنوان کسی که تجربه بازی در هشت سریال مناسبتی نوروز را در کارنامه‌ام دارم، معتقدم این مجموعه تلویزیونی می‌تواند بهترین اثر نوروزی امسال باشد.

وی یادآور شد: به اعتقاد من عنصر غالب این مجموعه فیلمنامه خوب آن است، بعد بازیگران کار؛ یعنی کسانی که مامور شدند این فیلمنامه را به تصویر بکشند و البته هر دو این‌ها عقل و هدایت کارگردان را طلب می‌کند.

این هنرمند ادامه داد: منوچهر هادی فرد هوشیار و توانمندی است و قصه و بازیگران بسیار خوبی دارد و بر اساس نوع کار مطمئنا می‌شود ادعا کرد «خوب، بد، زشت» کاری است که مخاطب خود را جذب خواهد کرد.

کاسبی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این سریال از لودگی پرهیز کرده زیرا لودگی خیلی بد است، متاسفانه در برخی از کارها می‌بینیم که عمدا این اتفاق می‌افتد تا تماشاگر بخندد در حالی که به اعتقاد من ما حق نداریم به هر قیمتی لبخند را به لب مخاطب خود بیاوریم.

«خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوع‌دوستانه انجام دهد و دل‌های شکسته را از خود راضی کند.

«خوب، بد، زشت» که دومین تجربه سریال‌سازی منوچهر هادی پس از سریال مناسبتی «خداحافظ بچه» است، در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در نوروز ۹۳ از شبکه دو تولید می‌شود.