افزایش کیفیت و خلاقیت در سریال‌های نوروز

به گزارشافکارنیوز،تماس‌هایی که با واحد ۱۶۲ سازمان صداوسیما گرفته شده نشان می‌دهد مردم از شروع مجموعه‌های تلویزیونی که برای نوروز ۹۳ در نظر گرفته شده رضایت دارند.

بنا بر نظر‌های مردمی، افزایش کیفیت و خلاقیت در بخش‌های اولیه این سریال‌ها مشهود بوده است. مخاطبانی که با واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی صدا و سیما تماس گرفته‌اند، اعلام کردند: این مجموعه‌ها نسبت به مجموعه‌های مشابه در سال‌های گذشته بیشتر موفق به جلب نظر مخاطبان شده‌اند. همچنین درصد زیادی از مخاطبان از ویژه برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی اظهار رضایت کرده‌اند.

امسال تلویزیون ۵ سریال ویژه ایرانی برای نوروز ۹۳ تولید و آماده پخش کرده است. امسال شبکه‌های یک، دو، سه، تهران و شما سریال‌های ایرانی و شبکه‌های چهار و شما سریال‌های خارجی برای مخاطبانشان در نظر گرفته‌اند.

سریال‌های «پایتخت ۳»، «خوب، بد، زشت»، «روزهای بد در»، «ما فرشته نیستیم». «رشید حرفه‌ای» عنوان سریال‌های نوروزی تلویزیون در سال ۹۳ است که به ترتیب از شبکه‌های یک، دو، سه، تهران و شما پخش می‌شوند.

علاوه بر این مجموعهها، شبکه قرآن و معارف دو مجموعه گوهر جان و مثل من، مثل تو و شبکه آموزش مجموعه خانواده آقای پریشان را برای روزهای تعطیل مخاطبانشان آماده کردهاند. شبکه چهار و شما همچنین ۳ سریال خارجی را برای ایام نوروز آماده کردهاند. شبکه ۴ مجموعه تایتانیک را پخش خواهد کرد و شبکه شما علاوه بر مجموعه رشید حرفهای، سریالهای شام و زوزو را روی آنتن خواهد برد.