اکبر عبدی در «رسوایی ۲» بازی می‌کند؟

به گزارش افکارنیوز، مسعود ده نمکی کارگردان و تهیه‌کننده سینما که این روزها فیلم سینمایی «معراجی ها» را در سینماهای کشور روی پرده دارد در حال نگارش فیلمنامه جدیدی است که می‌توان آن را ادامه فیلم سینمایی «رسوایی» دانست؛ مساله‌ای که خودش هم در یک برنامه تلویزیونی بدان اشاره کرد.

طرح اولیه این فیلمنامه با نام «رسوایی ۲» به اتمام رسیده و آن چه که مشخص است نگارش فیلمنامه تا تابستان امسال به پایان می‌رسد و سپس ده‌نمکی برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که قصه «رسوایی ۲» در یک شهر فرضی اتفاق می افتد و نقدی به جامعه شهری، تمدن جدید و آسیب های اجتماعی دارد. شخصیت اصلی داستان در «رسوایی» که نقش آن را اکبر عبدی بازی می کرد، در این فیلم سینمایی نیز حضور دارد اما اینکه باز هم در لباس روحانیت حاضر شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

داستان «رسوایی ۲» مضمونی عرفانی و اخلاقی دارد و از زمانی آغاز می شود که روحانی داستان «رسوایی ۱» از شهر خود خارج شده و به یک شهر فرضی سفر می کند.

در فیلم سینمایی رسوایی بازیگرانی چون اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی نیا، کامران تفتی، مریم کاویانی و ... حضور دارند. اکبر عبدی در این فیلم نقش یک روحانی را بازی می کند.