تجمع کودکان ایرانی در حمایت از کودکان غزه

به گزارش افکارنیوز، در این نشست که با حضور اصحاب رسانه امروز یکشنبه در شبکه جام جم برگزار شد علی طلوعی مدیر شبکه جهانی جام جم گفت: بنا به تدبیر معاونت سیمای رسانه ملی و ضرورت حمایت گسترده رسانه‌ای از کودکان مظلوم غزه و اطلاع‌رسانی به جامعه جهانی از جنایات رژیم صهیونیسیتی و کشتار کودکان بی‌گناه و سکوت رسانه‌های غربی این ویژه برنامه‌ها با حضور مجریان محبوب کودکان برگزار و از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

وی در ادامه افزود: این ویژه برنامه‌ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روزهای دو‌شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ تا ۱۵ مرداد به صورت زنده در شبکه‌های یک، دو، پنج، آموزش، قرآن و پویا پخش می‌شود. علاوه بر آن شبکه‌های برون‌مرزی و استانی نیز این برنامه‌ها را پخش خواهند کرد. طلوعی دعوت از کودکان و نوجوانان را برای حضور گسترده در تجمع بزرگ حامیان کودکان مظلوم غزه در روز پنج‌شنبه ۱۶ مرداد را یکی از دیگر اهداف برنامه «بچه‌های غزه - بچه‌های ایران» دانست و افزود: کودکان ایرانی با گردهمایی خود در ساعت ۱۷ تا ۱۹ این روز در برج میلاد، حس نوع‌دوستی و حمایت از هم‌نسلان خود در نوار غزه را به نمایش خواهند گذاشت. همچنین در این روز از کمپین بین‌المللی حمایت از کودکان غزه و پنج قطعه موسیقایی با همین موضوع رونمایی می‌شود.

مدیر شبکه جهانی جام جم از حضور گسترده هنرمندان محبوب، مجریان رسانه ملی و بزرگان عرصه فرهنگ و اندیشه و نیز بسیاری از مقامات عالیرتبه کشور در این همایش خبر داد و گفت: طوماری که در محکومیت جنایات رژیم صیهونیستی و حمایت از کودکان فلسطینی در این تجمع عظیم به امضای کودکان ایرانی خواهد رسید به نهادهای بینالمللی دنیا ارسال خواهد شد.