نیکی کریمی در سریال ۱۰۰ قسمتی + تصاویر

به گزارشافکارنیوز، هم اینک تصویربرداری این سریال که از آن به عنوان طولانی‌ترین مجموعه داستانی سیما یاد می‌شود، به نیمه رسیده است. علی بخشی‌زاده - مدیر شبکه دو - همچنین درخصوص زمان پخش سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار گفت: این مجموعه که در ۱۰۵ قسمت با محوریت خانواده ایرانی در حال ساخت است، قرار است به زودی زمان پخشش مشخص شود؛ ضمن اینکه هم‌اکنون گروه سازنده، حدود ۵۰ درصد از تصویربرداری مجموعه «کیمیا» را به پایان رسانده‌اند. تصویربرداری این سریال در شهر خرمشهر تمام شده و گروه در حال حاضر در شهر تهران مشغول بخش‌های مربوط به زمان معاصر هستند.



بخشی‌زاده همچنین عنوان کرد: «کیمیا» اولین سریال بلند تلویزیون است که تاکنون خدا را شکر از لحاظ تولیدی مشکلی نداشته و روند خوبی را پشت سر گذاشته است. سریال «کیمیا» با محوریت خانواده ایرانی به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار برای پخش از شبکه دو سیما در حال ساخت است.


مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، مهدی پاکدل، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کورش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان و محسن مجلس‌آرا از بازیگران سریال «کیمیا» هستند. فیلمنامه «کیمیا» به قلم مسعود بهبهانی‌نیا نگارش شده است.