تصاویر شهدای‌ اسلام روی دفاتر + تصاویر

به گزارش افکارنیوز، تولیدکنندگان نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی «ایام» به عنوان یکی از تولیدکنندگان جریان‌ساز در تولید این نوع نوشت‌افزارها در کشور به تازگی اقدام به چاپ دفاتری با تصاویر شهیدان هشت سال دفاع مقدس و جهان اسلام کرده است.

بر اساس این گزاری، از تصاویر شهدایی که بر روی دفاتر اسلامی _ ایرانی ایام قرار گرفته است، می‌توان به تصویر شهیدان «سیدحسن مدرس»، «صیاد شیرازی»، «مصطفی احمدی روشن»، «دیالمه»، «مصطفی چمران»، «تهرانی مقدم»، «محمدحسین بهشتی»، «بروجردی»، «ابراهیم هادی»، «مجید شهریاری»، «مروه شربینی»، «زین‌الدین»، «محمدعلی رجایی»، «راشل کوری»، «مهدی باکری»، ‌ «سیدمرتضی آوینی»، «ادواردو آنیلی»، «مرتضی مطهری» و تصاویری از شخصیت‌های ادبی نظیر «قیصر امین‌پور»، «جلال آل احمد» و بزرگانی همانند «میرزا کوچک خان» و «علی شریعتی»، اشاره کرد.

به گفته امیرحسین کریمی مدیرفروش نوشت‌افزار «ایام»، از سال ۹۱ تولید دفاتر تحریر ایام با تولید ۵ تا ۱۰ طرح آغاز شد. در سال ۹۲ این تصاویر به ۳۶ طرح افزایش یافت و در سال ۹۳ در قالب ۳۵ طرح رده سنی ابتدایی تا دبیرستان در قالب ۶۸ مدل به مخاطبان این عرصه ارائه خواهد شد.

وی اضافه می‌کند: برند «ایام» برای «دانشجویان» نیز ۲۵ طرح از تصاویر شهدا را در نظر گرفته است.

کریمی درباره توزیع این نوشت‌افزارها در سراسر کشور، ادامه می‌دهد: «ایام» در هر استان یک نماینده به عنوان توزیع‌کننده نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی در نظر گرفته است، که طبعاً هر یک از آنها فروشگاهی را برای عرضه محصولات «ایام» دارند، همچنین سایت فروش اینترنتی ایام برای همه نقاط کشور فعال است.

وی می‌افزاید: عرضه دفاتر نوشت‌افزار در نماز جمعه برای خانواده‌های مذهبی همانند تهران، مشهد، زاهدان، لرستان و گلستان و دیگر شهرهای کشور نیز دایر است.

مدیرفروش نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی ایام می‌گوید: برای شهروندان تهرانی به انضمام نمایشگاه نوشت‌افزار محلی که از تاریخ ۲۶ شهریور تا ۴ مهر سال جاری است، عرضه خواهیم داشت؛ حتی در مدارس دخترانه و پسرانه تهران، نمایندگانی از نوشت‌افزار «ایام» حضور یافته و به ارائه محصولات خود می‌پردازد.

وی با بیان اینکه دفاتر ایام با تخفیف ویژه به هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه خواهد شد، بیان می‌کند: این برند برای گروه سنی کودک و نوجوان ۳۵ طرح در ۶۸ مدل برنامه‌ریزی کرده است که شامل دفاتر زبان، نقاشی و خط‌دار می‌شوند.

کریمی درباره قیمت دفاتر، ‌عنوان می‌کند: قیمت دفاتر ایام از ۴۰ برگ تا ۱۰۰ برگ ۱۲۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان پیش‌بینی شده است.

در ذیل برخی از تصاویر دفاتر دانشجویی «ایام» که به عکس شهدا مزین شده است را مشاهده می‌کنید:


تصاویری ذیل مربوط به دفاتر تحریر کودک و نوجوان «ایام» است که از خاطرتان می‌گذرد: