درحالی‌که مردم بسیاری از نقاط جهان، کیلومترها در جست‌وجوی آب هستند، بعضی‌ها فقط به فکر فیلم گرفتن از چالش سطل آب یخ خود و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی هستند.(Arab News)

گروه داعش پیام خود را با دیپلماسی رسانه‌ای وحشت به چهار گوشه جهان مخابره می کنند.(Cartoon Movement)

سطل یخی برای نژادپرستان. مرگ مایکل براون نوجوان سیاهپوست اهل شهر فرگوسن، چالشی جدی برای نژادپرستان آمریکایی به‌وجود آورده است.(The Columbus Dispatch)

مخالفانباراکاوباما اعتقاد دارند که بی‌توجهی وی به تهدیدهای موجود، هزینه‌های زیادی را به آمریکا تحمیل کرده است.(Creators Syndicate Inc)

اوباما و چالش سطل آب یخ، حالا به یکی از سوژه‌های ثابت کارتونیست‌ها تبدیل شده. این بار هم طعنه زدن به چالش اوبامای دموکرات با جمهوری‌خواهان آمریکا(Pittsburgh Post - Gazette)

عدالت آمریکایی. بسیاری ازمطبوعات و رسانه‌های بین‌المللی جانبداری آمریکا از اسرائیل را در مقابل جنایات وحشیانه آنها به چالش کشیده اند.(Lattuf Cartoon)

خشک‌سالی بسیار جدی است، ماه گذشته گزارشی از ناسا در خصوص شرایط جوی زمین در ۳۰ سال آینده منتشر شد که اعلام کرد در ۳۰ سال آینده ۴۵ کشور جهان درگیر خشکسالی شدید خواهند شد. این در حالی است که هر روزه مقادیر زیادی آب به هدر می رود.(China Daily)

وزارت دادگستری آمریکا یکی از بزرگترین بانک‌های این کشور را به علت " گمراه کردن " مشتریان وام مسکن به پرداخت۱۶میلیارد و هفتصد میلیون دلارجریمه کرد.(AAEC)

اعتراضات یمن به دلیل آشفتگی اوضاع سیاسی و اقتصادی در یمن و حذف یارانه های سوخت و افزایش فقر و بیکاری در این کشور در صنعا و دیگر شهرهای یمن از یک‌شنبه پیش آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.(Gulf News)

سخنگوی حماس گفت که اسرائیل و فلسطینیان بر سر توافق آتش بس بلند مدت در غزه به توافق رسیده اند.(Cartoon Movement)