جنگ روانی علیه امنیت ملی با چاشنی فرهنگی!

به گزارش افکارنیوز، ۶ فیلمساز وطنی این بار این بار خبری از یک موضوع بین‌المللی نیست که بگوئیم چرا فلان فیلمساز جهانی برای رساندن حرف عده ای مسلمان مظلوم و بی پناه سکوت کرده و صدای اعتراضش را به گوش رسانه‌هایی که هر خبر و جمله‌ای از او برایشان مهم است، نمی‌رساند. این بار موضوع هسته‌ای در میان است و روش عجیبی که ۶ فیلمساز وطنی در حمایت از توافق هسته‌ای انتخاب کرده‌اند؛ کمپین اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی!

به تازگی محمد مهدی عسگرپور، مجید مجیدی، عباس کیارستمی، اصغر فرهادی، رخشان بنی‌اعتماد و رضا میرکریمی در یک کمپین اینترنتی خواستار رسیدن به توافق هسته‌ای و حمایت مردم از این توافق شدند.





نکته قابل توجه در این کمپین وجه بین‌المللی این ۶ فیلمساز است که ۵ فیلمساز اول کاملا چهره‌های جهانی و شناخته شده هستند و عسگرپور نیز به سبب نایب رئیسی فیاپ به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شده است اما آنچه این رخداد را به شدت قابل تامل می‌کند عبارت عجیبی است که در پوستر آن به چشم می‌خورد: «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست.»

در بخشی دیگر از این پوستر آمده است: «پیش از پایان سال می‌توان راه حلی برای این بحران نهفته‌ که بر همه ما تاثیر گذاشته است پیدا کنیم»



با توجه به اهمیت این رخداد و جمله‌ی عجیب این کمپین آن هم در آستانه دوره تازه مذاکرات خبرگزاری فارس آمادگی انتشار نظرات هر یک از این فیلم‌سازان را دارد.