از برج میلاد هم می‌توان زائر امام رضا(ع) شد

به گزارش افکارنیوز، مصطفی صابر خراسانی در پاسخ به این سؤال که اکنون صدای او به بخشی از حافظه مذهبی مردم تبدیل شده است، گفت: بنده عرض می‌کنم که همه این‌ها عنایت آقا علی بن موسی الرضا(ع) بوده است و بعد از ایشان، بنده هر پیشرفتی را که در زندگی داشته‌ام مدیون پدر و مادرم هستم. در واقع هر کسی یک ریشه‌ای به سوی پدر و مادر خود دارد نگاهی، دعایی و … پشت سر فرزند است.

وی اظهار داشت: صداهای زیادی در جهان به گوش می‌رسد اما کدام یک از این صداها ماندگار می‌شود؟ بعضی اوقات صدا یک ضدارزش ایجاد می‌کند و بعضی زمان‌ها صدا ارزشی را به یادگار می‌گذارد و در این زمینه لطف حضرت رضا، عنایت خداوند و دعای پدر و مادرم پشت سر من بوده است.

این شاعر آیینی در خصوص فراز و نشیب‌هایی که در این مسیر طی کرده است، گفت: بنده مسیر خاصی را پشت سر گذاشته‌ام به دلیل اینکه ابتدا بسیاری از افراد جنس کاری که بنده انجام می‌دادم را نمی‌پذیرفتند، گروهی هم در فضای تقلید از آن یاد می‌کردند اما به لطف خداوند سعی کردم کار خود را به خوبی انجام داده و از آنجایی که هدف خاصی را دنبال می‌کردم احساسم این بود که خداوند مرا کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: البته مقطعی بود که با خود اندیشیدیم که بهتر است بیشتر به اجرا بپردازیم و گفتیم نیازی نیست که حتماً یک نفر شاعر به شعرخوانی بپردازد بلکه حتی اگر یک نفر به عنوان مجری شعر هم باشد کفایت می‌کند چراکه در برهه‌ای از زمان انتقادات زیادی به بنده بود که می‌گفتند چون خودش شاعر است شعرهای خود را می‌خواند که خوشبختانه در حال حاضر این فضا تغییر یافته است.

صابر خراسانی تصریح کرد: در ماه محرم امسال بنده در تلویزیون حضور نیافتم و مشاهده کردم که تمام شبکه‌های تلویزیون حتی شبکه خبر، شعر خوانی افراد را نشان می‌دهد در واقع می‌خواهم بگویم پذیرش مردم باعثاین مسئله شده است و چیزی که اثرگذار باشد مردم بیشتر به دنبال آن می‌روند.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: چون هر روز ما برای اهل بیت است خاطرات خوب بسیاری دارم، یکی از خاطرات بنده این است که زمانی بخش مذهبی برنامه‌ای را در برج میلاد برعهده داشتم، روز دوم یا سوم، قبل از اینکه برای اجرا بر روی سن بروم شخصی پیش من آمد و گفت همسرم بیمار است و سه غده مشکوک به سرطان در بدنش پیدا شده است.

این شاعر آیینی افزود: وقتی بالای سن رفتم از جمع حاضر خواستم روی به سوی حرم آقا علی بن موسیالرضا (ع) ایستاده و برای این فرد دعا کنند و آن فرد هم در میان جمعیت حضور داشت و اشک میریخت. همین شخص، شب آخر اجرا مرا در آغوش گرفت و گفت همسرم شفا یافته است. وقتی ماجرا را از سؤال کردم، گفت: سه روز در حرم آقا علی بن موسیالرضا (ع) مهمان بودیم زمانی که برگشتیم پزشک با دیدن همسرم گفت که دیگر این بیمار قبلی نیست و این یکی از خاطرات خوشی بود که تاکنون تجربه کردهام و میخواهم بگویم که حتی با سلام دادن به آقا علی بن موسیالرضا از برج میلاد میتوان زائر امام رضا(ع) شد.