بنیامین و بارانا مهمانان «کلاه قرمزی ۹۴»

به گزارشافکارنیوز،سیدعلی ضیاء شامگاه یکشنبه ۳۰ آذرماه میزبان بنیامین بهادری خواننده مطرح موسیقی پاپ بود.

تسلیت بنیامین برای درگذشت مرتضی احمدی

در ابتدای این برنامه «بعضیا» بهادری درگذشت مرتضی احمدی را تسلیت گفت و ادامه داد: از کودکی با او آشنا بودم. چند سال پیش هم منزل استاد جبلی بودم؛ کسی که از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و او از من درباره شناختم نسبت به استاد احمدی پرسید و وقتی از ویژگی‌های او برایم تعریف می‌کرد، علاقه‌ام به او خیلی بیشتر شد. به ویژه که من جبلی را استاد می‌دانستم و وی احمدی را بزرگ‌تر از خودش می‌دانست.

اردیبهشت ماه آلبوم جدیدم می‌آید


وی در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به سوال ضیاء درباره انتشار آلبوم بعدی‌اش اظهار کرد: ما روش کاری‌مان را عوض کرده‌ایم و به فرآیندی رسیده‌ایم که اردیبهشت ماه آلبوم دیگری خواهیم داشت.

بنیامین ادامه داد: هفته دیگر نیز تور کنسرت‌هایم در ایران آغاز می‌شود و به شهرهای زاهدان، بندرعباس، شهرکرد، رامسر، ساری و چابهار می‌روم. ضمن اینکه ۵ بهمن ماه در تهران در سالن بزرگی که مناسب جمعیت مخاطبان باشد، کنسرت اجرا می‌کنیم.

تور کنسرت در ایران و اروپا


بهادری تأکید کرد: اکثر سالن‌های ما ۲۵۰۰ نفره است و ما در ۲ شب در ۴ سانس اجرا داریم. قرار است کاری کنیم تا فهرست ۴۰ قطعه منتشر شده در این سال‌ها را به مخاطبان بدهیم و با رنگ‌بندی آنها، مشخص کنیم در هر اجرا قرار است کدام قطعات اجرا شوند.

این خواننده مطرح یادآور شد: بعد از تهران، به اروپا خواهیم رفت و ۱۸ بهمن‌ماه در هامبورگ و ۲۵ بهمن‌ماه در لندن کنسرت داریم.

بارانا مهمان ویژه «کلاه قرمزی ۹۴» می‌شود


وی در پاسخ به سوال ضیاء که چرا بارانا را همراه خود نیاورده، توضیح داد: من این موضوع را به خودش سپردم. البته بارانا دعوت برنامه «کلاه قرمزی» است. برای شب عید سال ۹۳ آقای ایرج تهماسب لطف داشت و از من و بارانا خواست پیش کلاه قرمزی برویم و یک برنامه جذاب داشته باشیم.

بنیامین بهادری علی ضیا


بنیامین اظهار کرد: اما آن زمان من حال مساعدی نداشتم. بنابراین قول دادم سال دیگر این اتفاق بیفتد. شاید بارانا می‌خواهد یکدفعه با کلاه قرمزی به تلویزیون بیاید. خودش هم که با تو صحبت می‌کرد یک بار می‌گفت می‌آیم و بار دیگر می‌گفت نمی‌آیم. امروز ظهر به من می‌گفت جان خدا مرا به برنامه ببر. اما یک ربع بعد گفت گولت زدم نمی‌خواهم بیایم!

این خواننده مطرح پاپ گفت: ‌ البته قولی به او داده‌ام که باید آن را عملی کنم.

عروسک بارانا را پیدا کنید


وی در ادامه کاغذهایی را از زیر میز برداشت و با نشان دادن دو تصویر از یک عروسک گفت: این عروسکی است که ۱۰ سال است در خانواده ما دست به دست می‌شود و اسمش «اون یکی جوجو» است. این عروسک یک قُل دیگر هم داشت که گم شده است و ما هرچقدر می‌گردیم پیدایش نمی‌کنیم.

بهادری افزود: بارانا مدام بهانه این عروسک را می‌گیرد. نفس دختر پژمان بازغی و دوست بارانا در برنامه عمو پورنگ تصویر این عروسک را نشان داد و از همه خواست اگر آن را پیدا کردند به دست بارانا برسانند. البته این عروسک مشابه زیاد دارد اما ما اصلش را می‌خواهیم که گم شده است.

پس از این تصاویری از امیرمحمد متقیان پخش شد که در استودیو بعضیا بود و به هوای بارانا به آنجا آمده بود.