پژمان جمشیدی: انتقام خون پدرم را می‌گیرم

به گزارش افکارنیوز، پژمان جمشیدی با اشاره به بازی در سریال «سال های ابری» که پخش آن از شنبه ۱۳ دی ماه از شبکه دو آغاز شده است، گفت: اولین چیزی که مرا به بازی در این سریال ترغیب کرد حضور مهدی کرم پور کارگردان و محمدعلی اسلامی تهیه کننده کار بود.
وی ادامه داد: این کار متن خوبی دارد اما به نظرم تنها ضعف سریال این است که تعداد قسمت هایش کم است و تا مردم بخواهند با آن ارتباط برقرار کنند کار به پایان می رسد.
جمشیدی که پیش از این در سریال «پژمان» در نقشی طنز بازی کرده بود، گفت: این اثر کاملا جدی است و من در آن نقش متفاوتی نسبت به سریال پژمان دارم. امیدوارم کسانی که من را در آن نقش دوست داشتند با همان دیدگاه «سال های ابری» را نبینند.
مهران انتقام خون پدرش را می گیرد
بازیگر سریال «پژمان» با اشاره به ویژگی های نقش خود اظهار کرد: من در این اثر نقش پسری به نام مهران را بازی می کنم که به دنبال انتقام خون پدرش است.
وی در ادامه عنوان کرد: این سریال بازیگران بسیار خوبی دارد و غیر از من که کم تجربه هستم هنرمندانی چون علی عمرانی، علی اوسیوند، عاطفه رضوی و … در آن حضور دارند. این سریال از عشق و نفرت و مسایل اصلی زندگی سخن می گوید.
جمشیدی با اشاره به کارهای نمایشی و تصویری که تاکنون داشته است، گفت: من در این چند وقت در نمایش ها سعی کردم نقش های متفاوتی بازی کنم تا بتوانم به نوعی خودم را محک بزنم و حالا این کار هم اگرچه نقشی جدی است اما امیدوارم مردم دوست داشته باشند.
http: / / cms. jamejamonline. ir / Media / Image / ۱۳۹۳/۰۸ / ۲۵/۶۳۵۵۱۷۷۱۰۰۹۰۰۹۴۲۴۵. jpg
نمی پذیرم کسی تعیین کند در چه حوزه ای وارد شوم
وی درباره انتقاداتی که بعضی درباره فعالیت های هنری اش به وی داشته اند، گفت: اگر نقدی باشد حتما می پذیرم اما نمی توانم بپذیرم که کسی بخواهد تعیین کند من در چه حوزه ای وارد شوم یا وارد نشوم. هرکسی در جهان آزاد است هر کاری را که دوست دارد و توانایی انجام آن را دارد انجام دهد مخصوصا در عرصه هنر و ورزش که مردم تعیین می کنند که چه کسی باید در این عرصه ها باقی بماند.
جمشیدی همچنین درباره فیلم «پژمان» نیز یادآور شد: این فیلم قرار است در اردیبهشت ماه کلید بخورد. فکر می کنم بیشتر از نیمی از این فیلمنامه به نگارش درآمده است اما من هنوز فیلمنامه را نخوانده ام.
وی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت هایش یادآور شد: نمایشی را با خانم نوشین تبریزی برای جشنواره فجر دارم. این کار گنجفه نام دارد و درباره یک خانواده قجری است که در زمان حکومت رضاشاه زندگی می کنند، این اثر هم کاملا جدی است