«همه چیز آنجاست» یک خودمانی تلویزیونی

به گزارش افکارنیوز، شیرین اسماعیلی " بازیگر نقش " نازنین " در سریال " همه چیز آنجاست " در خصوص سابقه بازیگری خود گفت: پیش از این سریال در دو تله فیلم به نام‌های " پیدا و پنهان " کاری از " حجت قاسم‌زاده اصل " و " اوقات مشترک " به کارگردانی " سید جمال سید حاتمی " و همچنین فیلم سینمایی " حق سکوت " ایفای نقش کرده بودم.

وی افزود: من از سال ۱۳۸۵ در زمینه تئاتر فعالیت داشتم که " شهرام شاه حسینی " پس از دیدن یکی از فعالیت‌های تئاتر‌م سال ۱۳۸۹ پیشنهاد بازی در پروژه " بازگشت " را به من داد که بنا به دلایلی این همکاری صورت نگرفت و بعد از آن برای بازی در سریال " همه چیز آنجاست " از من دعوت کرد و من هم با کمال میل پذیرفتم.

وی در خصوص شخصیت " نازنین " در این سریال اظهار داشت: " نازنین " یک دختر امروزی با اخلاق مدرنیته است که در عین حال سنت اهل خانواده و احترام والدین برایش اهمیت دارد اما درگیر مشکلات جوانان امروزی است.

اسماعیلی ادامه داد: به واسطه حضور این نقش با " مهران فرهمند " خواستگار این دختر آشنا می‌شویم، فردی که به عنوان خواستگار از نظر ایده‌آل استانداردهای لازم را ندارد ولی نازنین به او علاقمند است و در این بین کشمکش‌هایی بین نازنین و خانواده‌اش به وجود می‌آید.

" اسماعیلی " در ادامه عنوان کرد: این سریال قصه‌ یک خانواده‌ را روایت می‌کند که سه دختر دارد و هر کدام از این دخترها دارای یک سری ویژگی‌های اخلاقی خاص هستند؛ " بهار " دختر بزرگ خانواده، یک فرد کاملا سنتی و پایبند به زندگی است، " بیتا " دختر کوچک خانواده یک فرد بسیار پر دردسر است که غرق در ظواهر و مسائل امروزی جوانان شده و نازنین فردی با خصوصیات بینابین دو خواهر خود است.

بازیگر نقش " نازنین " در خصوص استقبال و بازخورد مخاطبان از این مجموعه بیان کرد: " همه چیز آنجاست " بسیار گرم است و حتی به ریزترین بازی‌ها به خوبی پرداخت شده و شخصیت‌ها به درستی از کار درآمده؛ مردم با این سریال بدلیل اینکه یک مقدار خط قرمز را قلقلک می‌دهد ارتباط برقرار کردند.

اسماعیلی افزود: مخاطب چون مصداق این اثر را در اطراف خود می بیند، آن را دوست دارد و این اتفاق بسیار خوبی است.

وی درخصوص کار با " شهرام شاه‌حسینی " و عوامل این مجموعه اظهار داشت: از همکاری با " شاه حسینی " بسیار خوشحالم، وی با اشتیاق سراغ ایده‌های بازیگر می‌آید و پذیرای ایده آنها است؛ افزون بر این کار کردن با گروه حرفه ای این اثر برایم خوشایند است.

" اسماعیلی " ادامه داد: هنوز قسمت‌های پایانی کار باقی مانده و نکته خوب آن این است که نویسنده دست کاراکتر " نازنین " را باز گذاشته تا بر اساس آن قصه را به پایان برساند و خود من هم هنوز از پایان قصه اطلاعی ندارم ولی مطمئنم چون پایان آن مکتوب نشده شور و هیجان خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مخاطب با این سریال ارتباط خوبی برقرار کرده زیرا موضوع فیلم را در اجتماع دیده و لمس می‌کند شاید اخلاقیات مانع پرداختن به برخی از مسایل در سریالها شود ولی می‌توان با حفظ تمام حرمت‌ها این مسایل را در سریال‌ها برای مردم به تصویر کشید و مسئولان به عوامل و سازندگان این مجموعه‌ها اعتماد کنند و دستشان را برای پرداختن به چنین مسائلی باز بگذارند.

گفتنی است؛ سریال "همه چیز آنجاست" به تهیه کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی "شهرام شاهحسینی" هر شب از شبکه سه سیما پخش میشود.