لورل و هاردی به سینما باز می گردند

به گزارش افکارنیوز، کمپانی گومانت انیمیشن حقوق رسمی بین‌المللی تهیه و تولید سریالی بر پایه زوج کمدی شناخته‌شده لورل و هاردی را خریداری کرد. واحد انیمیشن واقع در لس‌آنجلس این کمپانی فرانسوی، حقوق رسمی فیلم را از کمپانی لری هارمون پیکچرز گرفته است.

تقریبا نیم قرن از زمانی که لری هارمون پیکچرز و هانا باربرا برای تولید سریال کارتونی اصلی «لورل و هاردی» با هم همکاری کردند می‌گذرد. پیر بلیش از کمپانی گومانت انیمیشن دیروز این خبر را رسما اعلام کرد. گومان مسئولیت سرمایه‌گذاری، تهیه و پخش ۷۸ اپیزود جدید از این سریال که برای تماشاچیان پنج تا هشت ساله ساخته می‌شود را بر عهده دارد.

بلیش گفت: هانا باربرا در سال ۱۹۶۶،۱۵۶ اپیزود از این انیمیشن را تولید کرد و طرفداران سراسر دنیا عاشق آن شدند. ما قصد داریم سریالی کاملا جدید با قیافه و طراحی نوینی را برای جهان به ارمغان بیاوریم.

کمپانی گومانت انیمیشن که در سال ۲۰۱۳ کمپانی آلفانیم واقع در لس‌آنجلس را خرید، تهیه‌ و پخش‌کننده صنعت سرگرمی کودکان است و تا به حال بیش از ۳۰ سریال تلویزیونی کودکان و همچنین ۸۰۰ نیم اپیزود طراحی کرده که در ۱۳۰ کشور دنیا از جمله ایالات متحده و ژاپن پخش شده‌اند. گومانت کمپین محصولات جانبی این سریال را نیز برای حمایت از آن تولید خواهد کرد.

كمپانی لری هارمون پیكچرز اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ حقوق رسمی لورل و هاردی را خریداری كرد. این كمپانی همچنین صاحب رسمی و پخشكننده بوزوی دلقك نیز هست.