دغدغه اصلی من بازیگری است

به گزارش افکارنیوز، روشنک عجمیان بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های بازیگری خود در سال جدید به سوره سینما گفت: در حال حاضر پیشنهادهایی هست که هنوز قطعی نشده. سریال «شهر من شیراز» را آماده پخش دارم که به زودی روی آنتن خواهد رفت، ضمن اینکه فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد هم از آثاری است که سال گذشته در آن حضور داشتم و شنیده‌ام که قرار است اکران شود.

وی در مورد برنامه های آینده در سال جدید گفت: امیدوارم که در بین پیشنهاداتی که امسال به من می‌شود، یک سریال با کیفیت باشد. فکر می کنم در کنار تعداد فیلم های تلویزیونی که در سال کار می کنیم، سالی یک سریال خوب هم باید در کارنامه داشته باشیم، البته با توجه به شرایطی که سازمان صدا و سیما در سال‌های گذشته با آن مواجه است تعداد تولیدات هم کاهش پیدا کرده است.

عجمیان درباره الویت خود در میان فیلم های تلویزیونی و سریال گفت: من اصولا عادت به خط کشی کردن ندارم و برای خودم از این قوانین وضع نمی‌کنم که فقط در سریال یا تله فیلم بازی کنم. در سال‌هایی که فعالیت کرده ام تله فیلم های با کیفیتی بوده که بسیار از آنها لذت برده ام، به همین جهت دلیلی برای چنین تقسیم بندی نمی بینم و بین سریال و تله فیلم، ابتدا به کیفیت یک اثر بیشتر اهمیت می دهم.

عجمیان با اشاره به برنامه های نوروز گفت: من امسال برنامه ای برای پخش از تلویزیون نداشتم و نوروز امسال به برنامه های شخصی و استراحت پرداختم و در زمینه اجرا هم کاری پیش نیامد. هر چند که الویت من برای کار کردن بازیگری است و از ابتدا دغدغه این کار را داشتهام.