تقریظ‌های رهبر انقلاب کتاب‌ها را پرفروش کرد

به گزارش افکارنیوز، نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و مخاطبان در طی روزهای گذشته کتاب‌های بسیاری خریده‌اند و در این بین عده‌ای در محیط نمایشگاه کتاب آنها را مطالعه کرده‌اند.

برای دومین مرتبه طی روزهای برگزاری نمایشگاه سراغ ناشران رفتیم تا از پرفروش‌ترین کتاب‌هایشان طی روزهای برگزاری نمایشگاه مطلع شویم. اما نکته‌ای که در این پرفروش‌ها دیده شد این بود که آثار مورد توجه خوانندگان آثاری است که ناشران روی آنها مانور تبلیغاتی داده بودند.

قرار گرفتن سه اثر از داوود امیریان در میان پرفروش‌های نمایشگاه کتاب نکته‌ای بود که جلب توجه می‌کرد. «یاران آفتاب»، «مترسک مزرعه آتشین» و «خمپاره‌های فاسد» ۳ اثری بودند که برای مخاطب نوجوان نوشته شده و به ترتیب انتشارات ملک اعظم، کتابستان معرفت و فاتحان آنها را منتشر کرده‌اند. این ۳ اثر از جمله آثاری بود که داود امیریان را به عنوان نویسنده پرفروش این روزهای نمایشگاه مطرح کرد.

فاضل نظری دیگر نویسنده و پدیدآورنده اثری بود که در نمایشگاه کتاب پرفروش بوده و اگر این روزها سری به غرفه سوره مهر بزنید متوجه خواهید شد که این ناشر تا چه میزان مورد توجه است و البته این مسئله محدود به سوره نبوده و مخاطبان از غرفه‌های دیگر نیز سراغ آثار فاضل نظری را می‌گیرند.

«همیشه استاد» عنوان اثری در مورد آلفرد هیچکاک است که انتشارات ساقی آن را منتشر کرده و مسعود فراستی مولف آن است. این کتاب در این روزها مورد توجه بوده و در میان پرفروش‌های نشر ساقی خود نمایی می‌کند.

آثاری که تقریظ رهبری بر آنها نوشته شده از جمله دیگر آثاری است که در نمایشگاه کتاب مورد توجه بوده و نشان از این دارد که مخاطبان به توصیههای رهبری در حوزه کتاب توجه دارند و به آن رجوع میکنند. عباس دست طلا و آن بیست و سه نفر دو اثری است که در میان پرفروشهای نمایشگاه کتاب برای خود جاباز کرده و در صدر پرفروشهای ناشران قرار دارد.