اشک‌های «فرهاد آئیش» در سه پنج دو

به گزارش فارس، تصويربرداري مجموعه تلويزيوني سه، پنج، دو به كارگرداني حسين سهيليزاده امروز با تصويربرداري پلان رختكن پايان يافت.
اما تصویربرداری این سریال طنز که قاعدتاً باید با خوشحالی عوامل به پایان برسد؛ با گریه‌های «فرهاد آئیش» پایان یافت.
ماجرا از این قرار بود که «فرهاد آئیش» روز گذشته دایی خود را از دست می‌دهد ولی برای تحت‌الشعاع قرار نگرفتن تصویربرداری روز پایانی سریال، چیزی از این قضیه به عوامل مجموعه نمی‌گوید.
دستیار کارگردان مجموعه تلویزیونی «سه، پنج، دو» هم که از این ماجرا خبر داشت، به محض پایان تصویربرداری پلان‌های مربوط به «فرهاد آئیش»، از درگذشت دایی این بازیگر سینما و تلویزیون خبر می‌‌دهد که این خبر گریه‌های «فرهاد آئیش» را در پی دارد.
امروز علاوه بر این اتفاق تلخ، شخصیت‌هایی چون «علی پروین»، «امیر واعظ آشتیانی»، «مجید نامجو مطلق» و «حسین هدایتی» با حضور در پشت صحنه سریال، نهار را میزبان عوامل سریال بودند.
به گزارش فارس، در سریال «سه، پنج، دو» که این روزها در شبکه تهران پخش می‌شود، افرادی چون فرهاد‌ آئیش، شهره لرستانی، سیاوش خیرابی و امیرحسین رستمی به ایفای نقش می‌پردازند.
كارگرداني اين سريال را حسين سهيليزاده بر عهده دارد كه پيش از اين مجموعههاي دلنوازان، فاصلهها و ترانه مادري را به روي آنتن برده است.