وجود این شهدا گرما بخش امت اسلامی است

به گزارش افکارنیوز، محمد حسین میرمحمدی اظهار کرد: در تشییع این شهدای پاک یک حماسه حضور دیگر را از اقشار مختلف با هر نگاهی و با هر طرز تفکری شاهد بودیم و وجود این شهدا گرما بخش امت اسلامی خواهد بود زیر پرچم ولایت.

وی بیان داشت: در تشییع این شهدا و حماسه ۹ دی حضور مردمی را به طور انبوه شاهد بویدم که وجه مشترک این دو تجمع است همچنین پافشاری به آرمان های امام و رهبری و ادامه راه شهیدان و راه مجاهدان انقلاب اسلامی و تأکید همه گروه ها و مردم بر ایستادگی برای اهداف انقلاب اسلامی و ولایتمداری و سربازی رهبری هم نیز وجه مشترک این دو تجمع است.

نماینده مردم گلپایگان افزود: زمانی که آن فتنه ایجاد شد همه مردم احساس وظیفه کردند که وارد صحنه بیایند و این هم با توجه به احترام این گل های پاک موجب شد علیرغم گرمای هوا و اینکه تعدادی هم روزه بودند به خاطر نزدیکی به ماه رمضان اما هیچ کدام از این ها مانع نشد و ما شاهد این حضور پررنگ بودیم.

میرمحمدی ادامه داد: این ملت ثابت کردند که در راه آرمان های انقلاب و راه شهیدان ایستادگی خواهند کرد چه در عرصه های انتخابات چه در عرصه های فناوری نوین تکنولوؤی و هسته ای وچه در راستای دفاع مقدس و معنویت و یا هر موضوعی که باشد مردم ما مردانه ایستاده اند و از انقلاب و این دستاوردهای انقلاب پاسداری می کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: از نظر نوع حرکت و هدف بین این شهدا و شهدای دیگر این فرقی وجود ندارد و همه شهدا که رفتند برای اسلام و انقلاب و کشور جانفشانی کردند اما در ظاهر ممکن است در نحوه شهادت هایشان و در نوع عملیات هایی که داشتند و یا نوع مأموریت هایی که داشتند تفاوت هایی باشد.

وی در پایان گفت: بعضا شهدایی را شاهدیم که هوایی به شهادت می رسند، شهدایی را شاهدیم که در دریا به شهادت می رسند، شهدایی را شاهد هستیم که در زندان های رژیم بعث به شهادت رسیدند و یا جانبازانی که بعد از جانبازی شان به درجه شهادت نائل شدند و در همه این ها حرکت و هدف یکی بوده است.