به گزارش افکارنیوز، شب گذشته در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، «ماه عسل» بازهم در لحظات منتهی به افطار میهمان خانه های مخاطبان شد.

علیخانی پس از شروع برنامه گفت: بابت استقبالی که از طرح محسنین کردید، دم همه ی شما گرم، حامیان این طرح ازمرز ٢٥ هزارنفر عبور کردند.

پس از پخش آیتم روز گذشته، علیخانی گفت: محکم و با انرژی به تیم هسته ای تبریک می گوییم، بابت داشتن تیم حرفه ای و وطن پرستی به خودمان می بالیم. کسانی که چشم دیدن ما را ندارند، از این توافق به عنوان اشتباه تاریخی بزرگ یاد می کنند باید در این نقطه ی تاریخی از ریس جمهور به خاطر تلاش هایشان و همچنین از مقام معظم رهبری بابت حمایتهایشان تشکر کنیم.

قاب کهکشانی «ماه عسل» شب گذشته میزبان مهمانانی متفاوت و درنوع خود عجیب به انضمام صحنه ها و اتفاقات غیرمنتظره ای بود.

امیر حسین به همراه پدر و مادرش مهمان ابتدایی «ماه عسل» بودند. امیرحسین از پیش دبستانی وزنش هر سال زیادترمی شود به طوری که هم اکنون با داشتن یازده سال ١۶ کیلو وزن دارد.

علیخانی از پدر امیر حسین در مورد وزن فرزندان دیگرش سوال کرد؟ مهمان گفت: پسران دیگرم ١٢ ، ١١٥کیلو هستند علیخانی در واکنش به این پاسخ رو به دوربین عنوان کرد: وزنشان زیاد نیست، من هم ١١٢کیلو هستم. از شما عذرخواهی می کنم خیلی تلاش کردم لاغر کنم ولی نشد من زمانی که حرص و جوش می خورم زیاد غذا می خورم، با دوستانم چه سحرها و افطاری های طوفانی را گذراندیم.

اسماعیل مهمان بعدی به دلیل داشتن ٢ کیلو وزن و ١١ سانت قد در «ماه عسل» حضور داشت. اسماعیل با وجود این محدودیت صاحب یک رستوران بزرگ بود. عمو علی هم با داشتن ٢٥کیلو وزن و ٧٥سانت در شهر یزد با شغل پیک موتوری امورات زندگی اش را می گذراند.

علیرضا محمدی کمال آبادی هم دارای حافظه بالایی بود که تمام استانها و شهرهای ایران را از حفظ بود او با حضور در برنامه گوشه ای از توانایی هایش را به نمایش گذاشت.

علیخانی عنوان کرد: آرزوی علیرضا این بود که در این برنامه حضور پیدا کند همینکه ما توانستیم آرزوی او را برآورده کنیم خدارا صد هزار مرتبه شکر می کنیم.

مهمان بعدی فردی بود که اعضای داخلی بدنش برعکس افراد عادی بود به طور مثال قلبش سمت راست بدنش قرار داشت.

روح الله مهمان دیگر «ماه عسل» از قدرت بدنی بالایی برخوردار بود.

علیخانی از عوامل برنامه خواست وزنه ۶ کیلویی را داخل صحنه «ماه عسل» بیاورند بعد روح الله آن وزنه را با دندان بلند کرد و دورتادور صحنه «ماه عسل» گرداند.

علیخانی بعد از دیدن این صحنه گفت: به قول نقی مگه میشه؟ مگه داریم؟

وقتی روح الله عنوان کرد آرزو داشتم در این برنامه حضور پیدا کنم، علیخانی ذکر کرد: خداروشکر امشب آرزوی همه برآورده شد.

مجری از امیرحسین ١۶ کیلویی خواست تا مهمان ٢ کیلویی را بلند کند و او هم با دستانش مهمان را بلند کرد.

«ماه عسل» شب گذشته با مهمانان متفاوت و البته صحنه ای برای به تصویر کشیدن توانایی هایشان، لحظاتی عجیب و غیر منتظره را برای مخاطب رقم زد به گونه ای که با دیدن آن صحنه ها به یاد گود زورخانه های قدیم افتادیم.

علیخانی در فواصل برنامه خطاب به مخاطبان «ماه عسل» گفت: در پس این سالهایی که افتخار داشتیم روبروی چشمان شما و روایتگر قصه های مردم باشیم از شما تقاضا دارم تا در پی صحبتها، حواشی و تحلیل هایی که درمورد ما شده، در این نظر سنجی شرکت کنید و لطفا از این لحظه نظرهایتان را اعلام کنید اینکه از عملکرد «ماه عسل» در این سالها راضی هستید یا خیر؟

نظرهایتان در تصمیم گیری ما بسیار حائز اهمیت است، اینکه بدانیم چه کردیم، نتیجه ی این نظرسنجی را عیدفطر اعلام خواهیم کرد؛ مثل عادل فردوسی پور از آن نمودارها استفاده می کنیم.

علیخانی در پایان بازهم از تیم مذاكره كننده ی هسته ای ایران تشكر كرد.