بازیگری را از حمید سمندریان آموختم

به گزارش افکارخبر، کیوان محمودنژاد در خصوص نحوه ورود خود به عرصه بازیگری گفت: من از سن ۱۰ سالگی به همراه دوستانم در کانون پرورشی کودکان و نوجوانان تئاتر بازی می‌کردم و در سال ۷۲ بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان آموختم و برای این حرفه تلاش زیادی کردم.

وی در خصوص معیار انتخاب نقش‌هایش عنوان کرد: معیار من برای انتخاب نقش‌هایم حتی اگر سلیقه‌ای در آن دخیل باشد باز هم تخصصی است و مسائلی مانند روایت موضوع داستان، نوع شخصیت پردازی‌ها و همچنین عوامل و کارگردان کار نیز برایم اهمیت دارد.

این بازیگر با اشاره به تجربه خوب بازیگری در سریال «کلانتر» بیان کرد: سریال «کلانتر» تجربه خوبی برایم بود به خصوص اینکه کارگردان خوشنامی چون محسن شاه‌محمدی آن را کارگردانی می‌کرد و تجربه همکاری با او را در سریال «تصمیم نهایی» و «شلیک نهایی داشتم»، او مخاطب را به خوبی می‌شناسد و در این زمینه تخصص زیادی دارد.

وی در پایان در مورد دلایل کم کاری و فعالیتهای اخیر خود اظهار داشت: به دلیل تغییر شکل شیوه تولیدات و فرم کارها در تلویزیون کم کار شده ام اما در یک تله فیلم محصول سیما فیلم به نام در راه خانه به کارگردانی افشین صادقی بازی کردم که قرار است از مهر ماه پخش شود.