دفاع کی‌مرام از ورود بازیگران سینما به تئاتر

به گزارش افکارخبر، میلاد کی‌مرام بازیگر سینما، در خصوص ورود بازیگران سینما به تئاتر و بازخورد‌های آن گفت: این سؤال را باید از کسانی بپرسید که فعالیت تئاتری دارند نه من که از تئاتر دور شدم و در سینما فعالیت می‌کنم. در هر صورت مسئله مهمی است و باید دید تئاتری‌ها از این موضوع استقبال می‌کنند یا نه؟ و یا اینکه تا چه حد برای آنها اهمیت دارد.

وی افزود: فکر می‌کنم در هنر به خصوص سینما و تئاتر تعامل بسیار خوبی اتفاق افتاده و بازیگران تئاتر و سینما در حال درخشیدن در حوزه‌های همدیگر هستند که پیام‌آور رویداد‌های خوبی است.
کی‌مرام در خصوص انگیزه حضور بازیگران تصویری روی صحنه تئاتر، بیان کرد: من حرف دیگری می‌زنم، من می‌گویم باید قضاوت کردن را کنار بگذاریم چون اگر هر کسی به هر دلیلی بازیگر می‌شود و خوب می‌درخشد، نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و این به نفع هنر نمایشی ما خواهد بود.
وی ادامه داد: برخی به خاطر شهرت، درآمد، عشق بازیگری و در واقع به هر دلیلی وارد عرصه بازیگری شده‌اند که باید موضع‌گیری و قضاوت را کنار گذاشت و با نگاه منطقی به این جریان نگاه کرد که آیا موفق بوده‌اند یا نه؟ اگر موفق بوده‌اند پس اتفاق خاصی برای هیچ حوزه‌ای نخواهد افتاد و حضور آنها مفید خواهد بود.
کی‌مرام حال و هوای این روز‌های سینما را مطلوب دانست و بیان کرد: اتفاقات خوبی در سینما در حال رخ دادن است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با سینمایی پویا و جذاب روبرو شویم.