گلایه اکبر عبدی از شایعه مرگ مغزی اش

اکبر عبدی بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون که چندی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود از انتشار و رواج برخی شایعات پیرامون وضعیت جسمی خود گلایه کرد و یادآور شد: حق طبیعی من است که یک زندگی طبیعی داشته باشم.

به گزارش افکار به نقل از مهر، چهره‌های شناخته شده هنری بخصوص در عرصه بازیگری همواره در تمام نقاط دنیا مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار دارند و افراد بسیاری علاقه‌مند به داشتن یک امضاء یا عکس یادگاری با این چهره‌ها هستند. بارها در تمام کشورهای مختلف این دوست داشتن و محبت باعثآزار و اذیت بسیاری از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون شده است.

این واقعیت را نباید نادیده گرفت که هر کدام از این افراد دارای یک زندگی شخصی هستند و مایلند که در حیطه شخصی زندگی خود با آرامش زندگی کنند. گاهی مردم و علاقه‌مندان به چهره‌های بازیگری باعثمی‌شوند مشکلات بسیاری در زندگی این قشر از هنرمندان ایجاد شود.


اکبر عبدی بازیگر توانا و شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که چندی پیش در بیمارستان بستری بود، از جمله بازیگران مورد علاقه اقشار مختلف جامعه و چهره‌ای دوست داشتنی است. متأسفانه دوست داشتن بیش از حد برخی از علاقه‌مندان به اکبر عبدی بخصوص طی چند روز اخیر باعثبروز مشکلاتی در زندگی این هنرمند با سابقه شده است.

طی ساعات قبل شایعاتی مبنی بر مرگ مغزی اکبر عبدی منتشر شد که این امر باعثشد این بازیگر با مشکلات متعددی مواجه شود. عبدی با اشاره به انتشار این شایعه گفت: طی ساعات گذشته آرامش از زندگی من و خانواده‌ام گرفته شده است. بسیاری از اقوام و آشنایان با شنیدن این شایعه نگران شده و جویای احوال من بودند.

این بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به دوست داشتن و محبت مردم به چهره‌های شناخته شده بازیگری یادآور شد: متأسفانه برخی مواقع این دوست داشتن و محبت باعثآزار و اذیت می‌شود. من هم دوست دارم مثل همه مردم به حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) بروم ولی این امر برایم میسر نیست. آرزو داشتم که دختر خود را در دوران کودکی به شهربازی ببرم و شاهد شادی او در حین بازی باشم ولی هیچگاه نتوانستم این کار را انجام دهم.

وی با اشاره به بروز چنین مشکلاتی در زندگی بازیگران و هنرمندان شناخته شده تأکید کرد: من مردم را دوست دارم و با آن‌ها صمیمی و راحت هستم. مردم من را مانند اعضای خانواده خود می‌دانند ولی گاهی این دوست داشتن باعثمی‌شود، در زندگی شخصی خود آرامش نداشته باشم. این امر باعثمی‌شود که نتوانم به راحتی با خانواده خود سفر کنم یا به راحتی در سطح شهر تردد کنم. این حق طبیعی ما هنرمندان و بازیگران است که یک زندگی طبیعی داشته باشیم.


امید است که مردم و علاقه‌مندان به هنر و چهره‌های هنری شرایطی را فراهم کنند که این هنرمندان نیز بتوانند به راحتی و بدون حواشی و بروز مشکلاتی از جانب طرفداران خود زندگی کنند و همه مردم از خلق آثار و نقش آفرینی‌های آنها لذت ببرند.