مناظره برنامه زنده «ثریا» منتفی شد

به گزارشافکارخبر،برنامه زنده «ثریا» امشب قرار بود مناظره‌ای با حضور خودروسازان و منتقدین آن ها برگزار کند که مدیرعاملان دو خودروساز بزرگ کشور - ایران خودرو و سایپا - علی رغم پیگیری‌های به عمل آمده، حاضر به حضور در برنامه و پاسخ به پرسش‌های برنامه و مطالبات مردم و منتقدین نشدند.

لذا با توجه به درخواست‌های مردم بابت پخش مجدد مستند «بدون فرمان» که دیشب حدود ساعت ۱۵ دقیقه نیمه‌شب به روی آنتن رفت و عدم حضور مدیران خودروسازان کشور در برنامه زنده امشب، برنامه ثریا ساعت ۱۹:۳۰ تنها با حضور علی علی‌لو، نماینده مجلس و رییس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از خودروسازان به روی آنتن خواهد رفت و ابتدا بینندگان شاهد بازپخش مستند «بدون فرمان» بوده و سپس، مهمان برنامه دقایقی به جمع بندی موضوع برنامه پرداخته و به پرسش‌های برنامه ثریا پاسخ خواهد داد.

در مراحل تولید مستند «بدون فرمان» نیز علی‌رغم پیگیری‌های به عمل آمده از خودروسازان بزرگ کشور، کسی از جانب آن‌ها حاضر به مصاحبه و پاسخ‌گویی به پرسش‌های مردم و کارشناسان نشدند.

برنامه زنده ثریا، با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران، چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و از طرق زیر می‌توان با برنامه در ارتباط بود:

پیامک ثریا: ۳۰۰۰۰۱۴۳۵

کانال تلگرام ثریا: http: / / telegram. me / soraya _ tv

اینستاگرام ثریا: http: / / instagram. com / sorayatv

تارنمای ثریا: http: / / www. sorayatv. ir