به گزارش افکارخبر، پسر خسرو شکیبایی، پوریا عکسی از پدرش و داریوش مهرجویی، در کنار جکی چان، ستاره فیلم‌های رزمی، منتشر کرد که با استقبال زیادی روبرو شد.

 

وی در اینستاگرام خود نوشت: " همه ى ماها یک سرى بت براى خودمون در بچگى داشتیم، بت هاى من مثل خیلى از پسر بچه هاى ایرانى دیگه "راکى" بود نه سیلوستر استالون! فکر مى کردم که کلا اسمش اینه ، "آرنولد" بود و "جکى چَن" این ٣ تا رو من مى پرستیدم و دیوار اتاقم پر از پوسترهاى اینا بود. شبا خوابشون رو مى دیدم و روزام رو با فیلماشون شب مى کردم اصلا یه دنیایى بود

در سال ١٩٩٠ پدرم به اتفاق آقاى مهرجویى براى فیلم هامون به جشنواره ى فیلم توکیو دعوت شدن. روزى که پدرم این خبر رو به من داد که به زودى به ژاپن خواهد رفت ازم خواست که بهش بگم از اونجا چى مى خوام ، بعد از یه لیست بلند بالا از تمام ماشین کنترلى ها و اسباب بازى هاى جور واجور ، به شکل شفاهى ازش خواستم که حتما یا با راکى یا آرنولد و یا با جکى چان یه عکس براى من بگیره.. آخه شعور هم خوب چیزى بود من از بازیگر فیلم "هامون" خواستم که بره به دنبال یکسرى اَکشن مَن. پدر طبق معمول به من جواب مثبت داد و رفت.....١٤ یا ١٥ روز بعد برگشت و وقتى داشت سوغاتى هاى من رو مى داد این عکس رو از توى چمدونش درآورد و گفت فکر مى کنى کیو دیدم؟؟؟ بعد برام تعریف کرد که وقتى که داشتن از جلسه ى پرسش و پاسخ با آقاى کوراساوا برمى گشتن ، جکى چان رو توى سالن جشنواره به شکل کاملا اتفاقى مى بینن و پدر ازش مى خواد که باهم عکس بگیرن..! یعنى به جاى اینکه پدر با کوراساوا عکس بگیره مجبور شدن با این آقا عکس بگیرن!

پوریا شکیبایى که روزى خوشبخترین پسر هفت ساله ى روى زمین بود.»

 

سلفی چکی چان با دو هنرمند سینمای ایران+ عکس