فراخوان دومین سوگواره رسانه‌ای طریق الحسین (ع) اعلام شد

به گزارش افکارخبر،دومین سوگواره رسانه‌ای «طریق الحسین»، با هدف استفاده از ظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای برای ثبت و ترویج مفاهیم والای فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین و اجرای پژوهشی تصویری در بیان عظمت، شکوه و وحدت مسلمانان و همچنین فراهم آوردن محفلی جهت ثبت سوغات سفر معنوی زیارت اربعین برگزار می‌شود. 

index98525

این سوگواره به صورت مردمی و در 5 بخش عکس، (عکاسی حرفه‌ای و عکس تلفن همراه)، فیلم (مستند، کوتاه و نماهنگ)، پوستر، متون ادبی (شعر، داستان کوتاه، سفرنامه و خاطره) و بخش کودکان (کاردستی و نقاشی) در سطح ملی برگزار خواهد شد.

شرکت در این سوگواره برای تمام افراد اعم از آماتور و حرفه‌ای آزاد است. آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره 15 دی ماه 1394 بوده و آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در بهمن‌ ماه 1394 برگزار خواهد شد.

index985287

همچنین آثار برگزیده علاوه بر اینکه در حاشیه آیین اختتامیه سوگواره به نمایش گذاشته خواهند شد، در نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی استانی، ملی و بین المللی نیز در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

index9663

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دومین سوگواره رسانه‌ای طریق‌الحسین علیه السلام، جوایز متفاوت معنوی و ارزشمندی است که در کنار جوایز مادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد؛ جوایزی همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مجوز عکاسی با دوربین حرفه‌ای در عتبات عالیات و یا حرم مطهر امام رضا(ع) و قطعه سنگ مرمر ارزشمند حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود که در نوع خود بی‌نظیر است.

index9875

علاقمندان می‌توانند جهت آشنایی با قوانین شرکت در سوگواره، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.ArbaeenPortal.com مراجعه و یا در ساعات اداری با دبیرخانه سوگواره به شماره 07132356315  و یا 02188176004 تماس بگیرند.