عذرخواهی رشیدپور از احمدی نژاد و هوادارانش+عکس

متن ایشان به شرح ذیل می باشد:

به گمان من در دنیای پرهیاهوی رسانه , کسی می تواند ادعای شرافت کند که اصل امانت و صداقت را با هیچ بهایی معامله نکند .

در تمام دورانی که ساعتها آنتن زتده ی سیما در اختیارم بود تلاش کردم تا کلامی غیر از واقعیت نگویم و هرگز سلیقه ها و اعتقادات شخصی ام را به آنتن نکشانم . چون آنتن زنده را مصداق روشن حق الناس می دانم و افتخار می کنم که دلیل سالها دوری ام از صداوسیما , هرگز رفتار و گفتارم روی آنتن نبوده است .

حالا که به لطف نگاه مهربان شما , تریبون کوچکی برای بازتاب دغدغه های مردم شریفمان راه انداخته ام ; هرچند که ریالی از بیت المال و … بهره نمی گیرم اما باز هم دلم می خواهد که رویه ام همان باشد که بود . چون توجه و لطف مردم هم بیت المال است و انتظار آنها برای شنیدن حقیفت ; حق الناس .

پس بی طرف و امانتدار می مانم

در فرازی از گفتگو با حاج آقای شجونی در لحظه ای که ایشان آقای روحانی را فاقد روحیه نقدپذیری دانست و ایشان را به دشنام دادن به منتقدان متهم کرد , عرض کردم که ” رییس جمهور سابق هم منتقدانش را بزغاله خطاب می کرد ” .

این بخش از عرایضم مورد نقد طرفداران جناب احمدی نژاد واقع شده و آن را غیر واقعی خوانده اند .

جستجوی دقیق تر در اسناد رسانه ای نشان می دهد که حق با ایشان است و این لقب به تضعیف کنندگان فرهنگ انتظار و شهادت نسبت داده شده است هرچند که واژگان این چنینی را در شأن یک رییس جمهور نمی دانم ; حالا به هر دلیل و منطقی که باشد ; اما :

با کمال میل از جناب آقای دکتر احمدی نژاد و طرفداران ایشان و رسانه های هوادارشان بابت این اشتباه سهوی پوزش می طلبم .

باشد که صداقت و بی طرفی به رویه ی جاری در همه ی رسانه های پرقدرت کشورمان هم تبدیل شود . ان شاالله